fjord lokken, hoe?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elisedcl

Re: fjord lokken, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 09:37

jah, ik wist dat hoor dat het maar een grapje was ..

Roxjuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:20

Gelukkig maar (:

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:26

IndianLady schreef:
elisedcl schreef:
hallo allemaal,

Bij ons in de buurt staat er een leuke fjord. Vandaag ben ik eens langs zijn wei gegaan en probeerde hem naar mij te lokken, maar niets helpte. Ik heb met mijn tong gelaxeert en hij keek wel even, maar als snel was ik niet meer interessant. ik heb mij met mijn rug naar hem gekeerd om hem nieuwsgierig te maken, maar dat lukte ook niet. Mijn vriendind stond bij mij en keek ondertussen of er beweging was, maar nee. Hoe kan ik hem nu best lokken? Ik wil heel graag dat het lukt, want ik wil zo graag is een fjord aanraken, weet dat het raar klinkt ;)

ps Er stond nog een ander paardje bij, deze keer stond die in de wei daarnaast, maar soms staan ze samen in de wei

groetjes elise xxx :)

Ik wil niet weten wat je daarmee bedoeld _O-

hahaha geniaal _O-

NiG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 19:00

Als die van mij niet komt ga ik altijd al hinnekend rondhupsen en druk met mijn tong laxeren. Dan komt ze direct aanrennen ;)

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-11 20:41

haha, grappig xx

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 20:46

Met een zakje kraken werkt ook altijd om paarden te lokken. Maar ben het er wel mee eens dat je beter van andermans dieren af kunt blijven.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:50

Meestal staan mijn fjorden bij mij in de buurt als ik ze helemaal niet kan gebruiken, hihi.. Ben ik de omheining aan het maken gaan ze er met mijn bos stroomdraad vandoor e.d. Alhoewel, dat zijn altijd de jonge dieren, moeders vindt dat allang niet meer zo boeiend.