Ik zou gek worden van die gore modder prut Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

mariska32 schreef:is het niet mogelijk om voor je stalletje een stukje zand paddock te storten?
overdag eventueel de wei op en snachts op het zand.
grote kans zelfs dat ze daar gaan liggen i.p.v. op stal,ben je ook gelijk de mest derrie kwijt.
zand valt er vrij vlug af.....

Zo'n moddermonster kan je niet veel aan doen. Wachten tot de blub opgedroogt is en dan uitborstelen. Met die natte blubber kan je echt niets....
.
) staan daar dan naar te kijken met een blik van: hoe KUN je.... En s'nachts in stal is er natuurlijk niks lekkerder dan in je eigen verse mest te gaan liggen
. Hoe vaak je boel ook schoon maakt: het helpt niks. Ze doet het gewoon expres
.
. Als ik ga rijden poets ik haar "rijklaar" zodat m'n spullen schoon blijven en ze geen schuurplekken kan krijgen. Voor de rest haal ik het grove vuil eraf en dan is het wel goed. Anders ben je zomaar 3 kwartier tot een uur bezig om alles eruit/eraf te pulken/poetsen voor 2 uurtjes bezig zijn. Jammer dan als ik buiten rij en mensen zie denken: nou die mag z'n paard wel 's beter verzorgen
tsja daarom doe ik het zo weinig ook. Zonde van de tijd. 
!!!

mariska32 schreef:dan zal ik maar geen foto plaatsen van mijn arabier.![]()
tja,als je geen droge weides/paddock hebt blijft het nou eenmaal lastig om ze schoon te houden.
het word vast wel weer een keertje zomer.

... Eindelijk iemand die PRECIES hetzelfde probleem heeft.... er die dingen gaan er gewoon NIET meer af! Tinkers zijn het einde, maar ik vind dit echte 1 van de grote minpunten aan ze! Succes met de schoonmaak sessie! 
sokken zijn zwart in plaats van wit. Manen zijn bruin/oranje in plaats van wit. Heb al alles geprobeerd, zelfs in de zomer krijg ik zijn sokken niet volledig wit (iemand tips?). Heb nu ook uit frustratie gewoon een regendeken opgelegd om het vuil op zijn lichaam te voorkomen.

Weet het anders ook niet..