996981 schreef:Ik ben geselecteerd voor de finale in kootwijk aangezien we tijdends de selectie in tolbert beide proeven gewonnen hebben. Dit zou dan in de M1 zijn. Helaas zit ik momenteel al op 28 wp. In september ga ik naar deurne toe. De pony zou dan een maandje mee ivm de welshcup en de finale van de bestgaande rijpony waar we ook mogen rijden. We zitten nu alleen een beetje in dubio wat we doen. We hebben al gevraagd en de welshcup mogen we niet M2 starten helaas....
Klopt, je mag niet promoveren. Hebben we voor de selecties van de welshcup ook al aangevraagd. Ze zeggen dat dat netzo als het regelement van de KNHS is. Maar dat is niet zo, als je je tijdens een provinciale kampioenschap selecteerd mag je voor de Hippiade wel promoveren. Voor de selectie had mijn dochter helaas niet niet genoeg punten om M te mogen starten, nu mag ze dus niet promoveren. Raar, vooral met de kleine pony's, kinderen groeien al zo hard. En dan hebben we ook nog de pech dat tussen Tolbert en de kampioenschappen 3 maand zit! Ik vind het wel jammer, zij wil natuurlijk heel graag starten! En dan komen we er nu ook achter dat je naast de welshcup dan niet mee kunt doen met de all round competitie. Voor de welshcup moet je n.l. 2 proeven rijden, en voor de all round nog een keer 2 proeven en een keer springen. Balen hoor, dat dat niet gewoon dezelde 2 proeven kunnen zijn!
En wat gemeen zeg!!! Heeft ze zo haar best gedaan, hoe kunnen ze dit doen!!!
GEFELICITEERD!!!!!