Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

en wil het graag gaan proberen met een eigen paard franka75 schreef:waarom wil je eraan verdienen dan kan je beter aan de lotto meedoen, ja sorry hoor.
Siroop is goedkoper dan Chocomel. Verdiep je eerst in de markt, en kijk het dan nog eens aan, maar ik denk dat je daar nog iets te jong voor bent.

xxieslady schreef:omdat ik jammer vind dat er gelijk een oordeel over me word gedaan dat ik hier te jong voor ben terwijl je me niet eens kent en je niet eens weet wat mijn ervaringen zijn? op pagina 1 heb ik echt advies gekregen bedankt hiervoor ,hier heb ik zeker wat aan
maar toch gaf je mij dezelfde reactie. Wij kunnen enkel onze mening geven op basis van de info die jij ons geeft. Hoeveel ervaring je hebt, dat je minder extra kosten hebt ed stond voorheen nergens, hoe moeten wij dat dan weten?
idd wat er al word gezegd, de verkoop loopt nu gewoon niet, leuke paarden gaan voor heeeel weinig geld weg dus wat wil je verdienen? net 500 euro?