Fjord van bijna 10 nog nooit op gereden!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carolinef

Re: Fjord van bijna 10 nog nooit op gereden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:12

mijn oudste fjord heeft ook pas op zijn 6e voor het eerst een zadel op gehad, men dacht dat hij al was ingereden want er liep er 1 in die kudde die al zadelmak was, aangezien hij zo mega cool reageerde dachten ze dat hij het was.............niet dus, maar hij heeft geen stap fout gezet, dat deed hij pas een half jaar later toen hij van mij was, even uitproberen maar ach meid een fjord kan alles, dus ook een 10 jarige, have fun!!!!!

bir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 21:18

hey carolinef, ja,idd! fjorden zijn geweldig! Ik heb er nog een van bijna 10 die wel gereden is maar die probeerd me ook af en toe uit! Mijn 3jr. is op het moment de fijnste.... die loopt als een treintje! Bedankt voor je leuke reactie!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:20

ja meid ik ben ook verknocht aan de fjorden, wij halen eind deze maand onze 3e op, veulentje en moet je eerlijk zeggen dat ik dat super vind, van veulen af aan alles zelf leren en band opbouwen, ik heb n nu 12 jarige en n 7 jarige, 7 jarige heb ik ook als veulen gekocht en ik geniet zo onwijs van hem, van mijn 12 jarige ook maar dat ligt toch net iets anders, maar die heeft weer andere kwaliteiten die mijn 7 jarige niet heeft, zo zijn ze allemaal even uniek