We zijn gewoon begonnen met rijden en nu 13 weken later (ze rijd 1 a 2 keer per week) kan hij alles

Doet alles netje op been druk, springt netjes een sprongetje en is gewoon een leuke pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
capopjekop schreef:Ik heb hem toentertijd bij de plaatselijke ruitershop gekocht, geloof van imperial riding.
Sommige kids overschatten zichzelf wel,maar op die leeftijd komen de ouders in het begin vaak wel even mee. Meestal hebben die wel een beeld hoe dochterlief rijd. Al schatten sommige ouders hun kroos ook te hoog in uiteraardIk heb het iig getroffen.
loveidefix schreef:capopjekop schreef:Ik heb hem toentertijd bij de plaatselijke ruitershop gekocht, geloof van imperial riding.
Sommige kids overschatten zichzelf wel,maar op die leeftijd komen de ouders in het begin vaak wel even mee. Meestal hebben die wel een beeld hoe dochterlief rijd. Al schatten sommige ouders hun kroos ook te hoog in uiteraardIk heb het iig getroffen.
Achjaa.. dan vallen ze toch een keer?Het meisje die mijn pony rijd is nu ook al vaak zat wezen zand happen en vind het nog steeds super leuk. Vandaag is ze er ook nog 2 keer afgevallen, helaas een keer in een plas
Edit: beetje dom van mij, had helemaal niet door dat je de eigenaar van Hans bentKrisje op het shetlander forum toch