Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Valeska schreef:Loolapelooza, bedankt voor je aanvulling. ik wist dat idd niet. dacht altijd dat de PRE ook een kruising mocht zijn van Spaanse/Portugese rassen. Dat PRE stond voor Spaanse rassen in het algemeen.
Waar valt een Andalusier zonder papieren dan onder? Blijft het dan gewoon een Andalusier?
Valeska schreef:
Joylady....kijk eens onder de Andalusier Yahoo groups, daar zijn heel wat mensen metverstand over dit ras en kunnen je zeker verder helpen.
http://groups.yahoo.com/group/andalusiers/
Gaitkeeper schreef:Als geld geen rol speelt zou ik zeggen : koop een leuke Tennessee Walker.![]()
Een echte allrounder om heerlijk mee door het bos te walken of te tölten (als een rolls-royce) en ook prima om een sprongetje mee te doen.
Citaat:Ga dan maar voor een Lusitano. Geen Tinker nemen, dat zijn van die modepaarden tegenwoordig, een Iberische heeft nog echt stijl.
Chubby schreef:Citaat:Ga dan maar voor een Lusitano. Geen Tinker nemen, dat zijn van die modepaarden tegenwoordig, een Iberische heeft nog echt stijl.
Vind ik een beetje rot klinken hoor... Alsof een modepaard ineens geen gewoon (goed) paard meer is...?