Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Woogy schreef:escondhio vind ik inderdaad ook wel erg gaaf en massud t staat al in m'n top drie AF montoya is ook helemaal gaaf(via PB informatie en foto's gehad). Ordos staat ook hoog op m'n lijstje.
Het enige is dat we voor de eerste dekking geen enorme bedragen willen uitgeven.
Eigenlijk is het gewoon mega lastig om een hengst uit te kiezen met alle keuze die er is
Barcelano schreef:Woogy schreef:escondhio vind ik inderdaad ook wel erg gaaf en massud t staat al in m'n top drie AF montoya is ook helemaal gaaf(via PB informatie en foto's gehad). Ordos staat ook hoog op m'n lijstje.
Het enige is dat we voor de eerste dekking geen enorme bedragen willen uitgeven.
Eigenlijk is het gewoon mega lastig om een hengst uit te kiezen met alle keuze die er is
Hij heet Montoyo![]()
Er is namelijk ook nog een Montaya
Woogy schreef:Onze keuze staat vast!!! Cadaar wordt de vader van mijn veulen. In april wordt ze gedekt.
Hij heeft een waanzinnig lief karakter is super vriendelijk en staat ook nog eens sociaal met andere paarden. En dan ook nog eens knap, met alle verbeter punten voor mijn merrie en een hele mooie elastische loop