Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annelot schreef:Ryon komt bij Mollema vandaan (Mc. Cloud) prima ervaring. Hij was alleen een jaar jonger dan dat ze zeiden maar verder prima paard!
Eve komt bij Owlish Fortress vandaan. Ik kende haar al van veulen af en zodoende wilde ik haa graag kopen.
@Lot, Mollema heeft meer dan 2000 paarden verkocht in Nederland, niet iedereen kan een goede ervaring hebben. Ik wil niets goed praten maar je bent er zelf bij als je iets bij een handelaar koopt. Dan moet je maar particulier kopen. Op het moment van aankoop zouden de mensen waar je het over hebt het het geld waard vinden en voldeet hij dus waarschijnlijk aan hun eisen. Ik kan dus nooit medeleiden hebben met mensen die achteraf klagen.
jjtinkie schreef:Kenzo onze eerste Tinkerhengst hebben we particulier gekocht via marktplaats in Arkel. We zijn gaan kijken, ondanks dat hij nog geen 2 was laten keuren, goedgekeurd en tot koop overgegaan. Het is nu een heerlijke puberen inmiddels een ruintje.
Brenna van de Bonte Hoeve hebben we 3 maanden na Kenzo gekocht. Brenna stond vlakbij Kenzo's oude adres bij stal Jalani. Ook dit is prima bevallen. Brenna was net 3 jaar en nog erg groen met alles. Inmiddels zijn we een half jaar verder en heeft ze al erg veel geleerd. Met beide personen hebben we nog goed contact wat erg prettig is.
Bij beide paarden hadden we overigens een proeftijd ivm klik, eventuele stalgebreken en keuren op eigen adres door eigen paardenarts.