heb helaas geen fotos maar in 6jaar tijd genoeg bloopers:
Denk aan:
Struikelen tijdens buitenrit, ik met een koprol eraf.. Struikelen tijden een clinis, iedereen schork ik viel eraf en stapte erweer vrolijk op Thats my horse Denken te stoppen voor een sprong en dan toch springen Of juist veel te vroeg afzetten Tijdens zonderzadel door de waterbak crossen ineens omdraaien was blij dat ik net uit het water was want lag ernaast... en OP VOETEN STAAN EN BLIJVEN STAAN
Ik heb er helaas geen foto's van, maar ik heb zulke geweldige dingen met Ylga zoals stoelendans doen, in volle galop op de stoel afrijden, in galop van je paard springen en dan de stoel op een cm na missen. Paard keek me raar aan! Of met de koets door een waterplasje moeten die op de weg ligt. Paarden stopten allebei met lopen, kregen de koets tegen zich aan, sprongen erover heen en ik lag bijna van de koets af. Of een galopwissel doen, iets te enthousiast aansporen, paard bokt maar wisselt wél van galop. Ik viel er bijna af van het lachen. :3
fjordjuhh
Geplaatst: 23-11-11 20:43
Ik heb er ook wel een aantal
Baas?! Waar moet ik mn voeten laten?
Ik ga NIET!
Ik heb er nog een aantal meer maar dan moet ik ff zoeken
Helaas geen foto van, maar leg nu nog steeds wel eens in een deuk hierom!
Toen ik mijn Fjord nog verzorgde, was eerst de eigenaresse aan het rijden. Maar er stond een hindernis in de bak, en dat vond me Fjord wel erg leuk! Dus ze was gewoon lekker eigenwijs. Dus ik erop, en wilde ff haar ei kwijt zien te raken. Dus ik dacht, ga ik ff galloperen en dan zal ze wel d'r ei kwijt zijn. Wat doet ze nou! Geef ze na de eerste galopsprong een mega hoge rot bok! Ik lag er natuurlijk naast, en zie in me ooghoeken me Fjord alleen over die hindernis gaan! En het stomme was ook nog.. Het gebeurde in een hoek waar de lamp van kapot was, dus de vorige eigenaresse zag iets lichts in de lucht gaan en meer niet, ja ze zag toen me Fjord ineens in d'r uppie uit die hoek komen, mij zag ze niet meer.
Helaas niet gefilmd, want zou echt lachwekkend zijn geweest.
(Inmiddels is het mijn Fjord geworden al bijna 5 jaar:)) En nog steeds heeft ze van die eigenwijze Fjorden blooper streken met haar bijna 20 jaar haha