Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sandrina schreef:Jammer dat het verandert van een fijn topic waarin we zo waarderen dat het zulk fijn en droog weer is, in een zeurtopic.
Sandrina schreef:Jammer dat het verandert van een fijn topic waarin we zo waarderen dat het zulk fijn en droog weer is, in een zeurtopic.
Franka1986 schreef:Voor de mensen die op een stal staan waar hun paard de gehele dag buiten kan staan is het makkelijk praten, ben jaloers!. Ook bij mij in de buurt zijn er geen stallen waar mijn pony de hele dag op de wei kan (ook redelijk in de buurt van houten woon ik) ... Eerlijk gezegd is dat ook niet zo heel ernstig met mijn nogal ronde haf... Maar zoals een optie de gehele dag in de padock met hooi zou echt ideaal zijn... Ik heb het wel zo kunnen regele dat mijn paard overdag een aantal uur de padock in gaat... Helaas hebben we niet allemaal die luxe
schotkamp schreef:Ik vind het niet kunnen je paard de hele winter op stal , en daar ben jij als eigenaar verantwoordelijk voor.Ik snap niet dat je dit je paard aan kan doen. En glad? Onze paarden staan de hele winter door overdag altijd buiten, zelfs als het glad is.(En jah ook de wedstrijd paarden) Weetje hoeveel blessures we al hebben gehad door die gladheid? 0! Ik vind het altijd zo onzin als een paard elke dag buiten komt zal het zelf rekening houden met de gladheid, ze weten echt wel hoe ze moeten lopen. Ook ik kan me hier kwaad overmaken.