Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DePaardenman schreef:opwaartse romprichting:
anneliesdj schreef:Het is ronduit onzinnig om daar een oordeel over te vellen.
Wat je op de foto ziet is een opwaartse beweging, over de romprichting valt zo niets te zeggen.
hengstenkeuringscommissie schreef:Chameur is een goed ontwikkelde rijtypische hengst met een opwaartse romprichting die goed in het dressuurmodel staat.
Vudress schreef:Uiteraard heeft Scandic veel aanleg, anders liep hij daar niet. Maar hij heeft behoorlijke beperkingen, waaronder zijn wat neerwaartse bouw en zijn stugge voorkant.
Dees schreef:Nou nou, Vudress... waardeloos beest, Scandic?
Ik ben geen liefhebber van Scandic hoor, maar waardeloos beest... dat gaat wel heel erg ver. Hoe waardeloos kan een goedgekeurde hengst die GP-dressuur loopt nou zijn?
Je reactie toont eerder afgunst dan inzicht.
Vudress schreef:Nee hoor. Ik vind Scandic onder zijn huidige ruiter het echt fantastisch doen.
Degene die hem als jong paard hebben zien lopen onder Remy begrijpen vast wel dat niemand had gedacht dat Scandic dit niveau zou bereiken. Laat staan de mensen die hem onder Annemieke hebben zien lopen.
Vudress schreef:Nee hoor. Ik vind Scandic onder zijn huidige ruiter het echt fantastisch doen.
Degene die hem als jong paard hebben zien lopen onder Remy begrijpen vast wel dat niemand had gedacht dat Scandic dit niveau zou bereiken. Laat staan de mensen die hem onder Annemieke hebben zien lopen.
arie53 schreef:Citaat:Salinero is zo'n beetje het perfekte voorbeeld van hoe een dressuurpaard niet moet zijn.
Hoe moet die dan wel zijn en waarom?