Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nelflobo schreef:Ik ben helaas niet zo handig met foto's plaatsen op Boktmaar ik zal binnenkort eens kijken wat
ik voor elkaar kan krijgen.
Iemand foto's van zijn of haar Wairan-zoon of -dochter?
Misschien kunnen we een clubje oprichten van eigenaars van nakomelingen van Wairan!
Ik vind onze Lucky (officiéle naam Weslie van Klein Diepenbroek) een erg mooie Haflinger en ben erg verliefd op hem,
mede door zijn gevoelige en lieve karakter. Hij is slim, voorzichtig en kan erg fanatiek bewegen.
Een heerlijk paard!
Samen met onze andere Haflinger, een barok type merrie - echt een schitterend dier natuurlijk - vormt hij een opvallend koppel.
Zij met haar enorme lange bos manen en superdikke staart en Lucky met zijn krulletjesbol......
Ze hebben overigens dezelfde grootvader, stom toevallig!
Nelflobo schreef:Dát is leuk...! Familie van zijn moeders kant.
Lucky's (Weslie's) moeder is Susan van de Tiendweg, ken je haar (of is het een van jullie merrie's)?
Ja. Is nog bij ons! 23 jr super dit. Rijd wekelijks aangespannen.
Uiteraard ben ik erg benieuwd naar de moeder van mijn kereltje.
Je mag ook eens komen kijken
Ook ben ik benieuwd of er in zijn lijn vaker zomereczeem voorkomt; helaas heeft Lucky dat, hoewel niet
in extreme mate.
Niet in moeders kant. Wel in die van wairan. Er staan veel nakomelingen van hem hier in de buurt.
Ik rij een dochter. Van wallenstein hengst en susan. Dus dat is meer dan een halfzus van weslie.
Ik zal recente foto's maken en die dan via de mail sturen