Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ashley1 schreef:Ik vind wel dat hij 'apart' gereden wordt zeg.. pelham erin, en met flink wat spanning in elkaar getrokken... weet niet of je die 'erfenis' over wilt nemen?
Hij is verder wel bloedmooi, alleen vind ik hem qua bouw niet echt een andalusier om te zien? Het barokke zie ik er nou niet echt in terug...
bethje31 schreef:Heb even naar andere advertenties gekeken en vind het wel een beetje verdacht dat echt al hun paarden superbraaf zijn en zo op weg te rijden etc...Altijd een beetje verdacht als alles zo mooi en prachtig is. En inderdaad allemaal in de krul, niet normaal meer!
_Michelleee schreef:Als het een raszuivere P.R.E. is, is het een koopje. Die zijn er al zelden voor dat bedrag en zeker niet in zo'n zeldzame kleur.
Vermoedelijk een crusado. Want ze hebben het over een Andalusiër met Spaans paspoort. Maar ook die zijn in deze kleur weer duurder.
Dus ik zou zeer kritisch zijn als je hier gaat kijken.
ashley1 schreef:Ik vind wel dat hij 'apart' gereden wordt zeg.. pelham erin, en met flink wat spanning in elkaar getrokken... weet niet of je die 'erfenis' over wilt nemen?
Hij is verder wel bloedmooi, alleen vind ik hem qua bouw niet echt een andalusier om te zien? Het barokke zie ik er nou niet echt in terug...
ashley1 schreef:_Michelleee schreef:Als het een raszuivere P.R.E. is, is het een koopje. Die zijn er al zelden voor dat bedrag en zeker niet in zo'n zeldzame kleur.
Vermoedelijk een crusado. Want ze hebben het over een Andalusiër met Spaans paspoort. Maar ook die zijn in deze kleur weer duurder.
Dus ik zou zeer kritisch zijn als je hier gaat kijken.
Kan je mij dan het verschil uitleggen van een raszuivere of een crusado?
En als ik zou gaan kijken, waar moet ik dan zeker op letten?
Angela schreef:Het is een erg lage prijs voor de kleur alleen al, cruzado of niet.. juist deze maat is vaak iets duurder dan de "kleintjes". Ik zou dit paard bij een eventuele aankoop echt van voor tot achter op de foto laten zetten (en daarbij afspreken dat de kosten voor de verkoper zijn bij afkeuring voor de lichte wedstrijdsport). Gaan ze daar moeilijk over doen? Lekker laten staan, dan is er zeker iets mis...