Indoor Hellendoorn (nationaal kampioenschap indoormennen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

unofficial79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:18

Hahaha heb de keus uit 2 grooms, ligt een beetje aan de bodem waar we op moeten rijden :D
ben zeker van plan om vaker mee te doen.
Ben eigenlijk benieuwd wat het gaat worden met de regels voor de shetten. Anders is het samengesteld rijden na volgend jaar afgelopen voor ons en moeten we op zoek naar de grotere poowns en een grotere wagen( lees bredere).:n
Zijn hier in de buurt alleen niet zoveel samengestelde wedstrijden. Wel een aantal dressuur en vaardigheid.

bontegevaar

Re: Indoor Hellendoorn (nationaal kampioenschap indoormennen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 19:34

Parcour is niet moeilijk om te onthouden. 12 kegelpoorten inclusief 2 hindernissen A t/m E. Eerste rondje is erg goed te doen. 2e parcour is iets technischer, maar de kegelpoorten blijven hetzelfde... Dus moet goedkomen. Alles is gezellig kerstig aangekleed. Heb er zin in!

unofficial79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 19:53

Gaat vast goedkomen.
Heb er ook erg veel zin in.

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:46

heb er ook echt veel zin in! is het 2 keer een pacours? geen speel uw spel?

in de mensport staat een artikel over de spoorbreedte! ik heb alleen onthouden wat op mij van toepassing was natuurlijk en dat zou beteken dat ik enkelspan wel met deze kar mag strarten en 2 span zou ik dus wel een grotere moeten, potverdorie!

waar woon je?

ik had net de ponys vast wat opgedirkt, schoon netjes enzo zodat ze morgen zo mee zouden kunnen, maar helaas ik denk dat ik nu alweer over nieuw kan beginnen hah!

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 21:47

Geen speel uw spel meer. Twee parcoursen op snelheid!

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:57

oke dat is ook wel meer mijn ding haha!

unofficial79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:10

Wij wonen in Groningen.

Wat heb ik moeten lachen om je opmerking dat je de pony's had opgedirkt. Het zijn en blijven shetten.
Heb vanmiddag ze een voetenbad gegeven, wat me bijna een trap tegen mijn voet opleverde. haha
Ze had er blijkbaar andere ideeen bij. _/-\o_ .Ga morgen maar extra vroeg mijn bed uit. MIjn mutsen kennend, hebben ze er weer een flinke bende van gemaakt in de stal en van hun zelf erbij.:=
Jaah, hard gaan is ook de hobby van die van mij, hoe harder hoe beter. *\o/* Alleen de pionnen waar me mee aan het oefenen zijn geweest, hebben het regelmatig moeten ontgelden. Want tja, je kan er ook gewoon overheen in plaats van tussendoor :evaw:

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:28

oke ja dat is wel een beetje een uithoek haha!

haha ja ze zijn zo wit, ik doe altijd zo mijn best en zeker de nieuwe is echt een viezerik!
acht ik laad ze morgen met mijn ogen dicht en zie het daar wel denk ik haha.
ik ga om 10 uur kijken bij bekende en ben zelf pas om 12 uur dus tijd zat om nog even wat te poetsen daar..

ja de pionnen moeten het hier ook altijd ontgelden, op wedstrijden valt het meestal mee, haha

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:22

Ik/wij zijn morgen ook van de partij. Moet helaas wel weer bijtijds weg, aangezien ik 's middags moet werken.
Neem m'n 8 jarig buurmeisje mee; die gaat 't denk ik helemaal fantastisch vinden :j

Iedereen alvast veel succes voor morgen, en wie weet tot ziens!
(voor degenen die me zien; spreek me gerust aan, ben te herkennen aan een lange zwarte jas en een donkerbruin tasje).

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:27

rijd je ook zelf mee joyciej? ben wel heel benieuwd wie je bent eigenlijk haha!
spreek mij ook gerust aan, wij zijn geel en hebben appaloosa's, valt niet te missen denk ik

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:29

sasjaaa schreef:
rijd je ook zelf mee joyciej? ben wel heel benieuwd wie je bent eigenlijk haha!
spreek mij ook gerust aan, wij zijn geel en hebben appaloosa's, valt niet te missen denk ik

Helaas niet.......... shetmerrie is nog steeds niet weer voor de wagen geweest sinds een heftige blessure/ziekte, moet nog weer helemaal opgepakt worden. Mijn Welsh merrie had ik zondag wel mee kunnen nemen, maar vond het allemaal te kort dag, is voor mij zo'n gedoe met vervoer e.d. dus tsja.

ik zal je wel herkennen denk ik. Of nouja; je hebt nu een andere wagen, toch? Jij reed toch ook tijdens de shetlandmendag, met zo'n heel hoog smal wagentje, enkelspan appie?

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:37

ja zo'n gammel ding, die is gelukkig de deur uit!:P
ik rijd inmiddels ook 2 span haha

jammer trouwens, het is voor jou wel redelijk dichtbij!

Wal_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 20:55

Het was vandaag super geslaagd!!
Ik ben reservekampioen bij de tweespannen geworden!
Was een super georganiseerd evenement.
Als ik de mogelijkheid krijg rijd ik volgens jaar weer!

unofficial79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:09

Gefeliciteerd *\o/*
Voor ons was het debuut. En ben er ook zonder verwachtingen heen gegaan.
Hebben weer huiswerk :j en hopen dat het de volgende keer beter gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 21:15

JoyCiej007 schreef:
Ik/wij zijn morgen ook van de partij. Moet helaas wel weer bijtijds weg, aangezien ik 's middags moet werken.
Neem m'n 8 jarig buurmeisje mee; die gaat 't denk ik helemaal fantastisch vinden :j

(voor degenen die me zien; spreek me gerust aan, ben te herkennen aan een lange zwarte jas en een donkerbruin tasje).

aah ik heb jou geloof ik gezien. Had jij een bril op in het begin?
Volgens mij heb ik dan naast jou gestaan,ik was dat meisje in westernkleding met een zwart met paarse jas.

Gefeliciteerd Wal_1!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:00

Afbeelding

Dit span vond ik zó leuk <3
Deze trouwens ook :j
Afbeelding

Meer foto's (helaas is de kwaliteit bagger,mijn camera en het licht vonden het niet leuk samen. Van de 1500 foto's is dit de selectie)
https://picasaweb.google.com/1029622197 ... m33NGP1QE#
Groter formaat en evt. zonder copyright te verkrijgen via PB

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 12:11

het was zeker een geslaagde dag!
we zijn 6e geworden dus ik ben zeer tevreden, het was immers de eerste keer voor 1 van de pony's
hij kon zich ook flink misdragen haha!

je hebt ook nog 2 foto's van ons jistke:) erg leuk!
wij hebben ook nog een heleboel foto's van iedereen maar ik moet ze nog even uploaden..

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 13:47

Jaa was een super geslaagde dag! :D
Ik was ook van de partij met de pony's :D
Ik was er met mn tandem, Addy voorop en Sam als achterpony. Had al een hele tijd geen tandem meer gereden, toen laatst maar besloten dat ik dat toch graag weer wilde dus een pony van iemand geleend, 2 weken geleden opgehaald dus had weinig tijd haha :p Heb ze voor wedstrijd 3x in tandem gehad dus was nog even de vraag of het wel goed ging.
Maar al met al vond ik het super gegaan! Haha ik verbaasde me onder het rijden elke keer nog wat er allemaal in zit. Zo had ik ze voor het eerst samen in galop, ging toch wel ineens heel hard :D En al die korte bochten, had nooit verwacht dat dat zo goed zou gaan! Had verwacht dat ik er in een rustig drafje doorheen zou gaan en dat ik veelste veel bezig zou zijn met het sturen maar dat viel hard mee :D
Als ik foto's heb zal ik ze hier plaatsen, ik moet ze nog van Sasjaaa krijgen :D

Uit de link van xJitskee:

Afbeelding

Afbeelding
Hier ben ik net ff de jury aan het groeten :D

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 14:01

Ik vond het ook een hele geslaagde dag, was met de tweespannen 10e :) Haha viel me nog best mee, was zo slim om in het 2e parours halve hindernis om te rijden :+
Pony's vonden het ook hartstikke leuk, dus hoop zeker vaker zoiets te doen :D

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 14:06

Nu ben ik benieuwd, met welk span was jij dan? :D
Heb ff in je profiel gespiekt maar kon zo niet 2 gelijke pony's vinden die ik gister ook gezien heb :p Of was jij met de 2 kleine vosjes?

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 14:11

Reed met 2 schimmels, Ricky & Velvet.
Haha maar halve hindernis viel ergens nog mee hoor, gooiden alleen het hek om O:)

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 14:15

Oh ja dan heb ik jou wel gezien ja, vond dat wel een heel leuk span :D Staat leuk bij elkaar!

Haha nouja ik heb ook een fout gemaakt, was zo bezig met die hindernissen te onthouden omdat het ineens veranderd was dat ik van hindernis 4 naar poort 5 en toen ineens naar hindernis 9 ging.. Stom natuurlijk :p Overkomt me normaal nooit dat ik verkeerd rijd haha :p Was met 2e parcours.
En 1e parcours reed ik perongelijk door c heen, kon de bocht net niet meer halen, Addy ging te veel links ipv rechts en toen kon ik hem niet meer terug sturen. En 2 balletjes maar ach, het ging me meer om de uitdaging en de lol en die heb ik gehad dus mijn dag was goed :D

Ik reed trouwens ook dat hek bij hindernis 9 een halve meter verder haha :p Bij poort c, en jij? :D

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 14:19

Haha nou ik dus ook precies daar :P

addy<3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 16:38

Oh dat is in het 2e parcours gebeurd of niet? :p
Bij mij 1e parcours, toen zat de c aan de andere kant.
Haha nou ze hebben t nog wel netjes gedaan :D Hij is alleen omgevallen, niet compleet gesloopt zo te zien :D

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 19:36

xJitskee schreef:
JoyCiej007 schreef:

aah ik heb jou geloof ik gezien. Had jij een bril op in het begin?
Volgens mij heb ik dan naast jou gestaan,ik was dat meisje in westernkleding met een zwart met paarse jas.

Gefeliciteerd Wal_1!

Haha, klopt dat was ik, had idd in het begin een tijdje m'n bril op. Ik had een 'klein' meisje met blond haar mee. Kan me wel vaag idd iemand herinneren in westernkleding iets met paars. Wat grappig! Je had me best kunnen aanspreken hoor; ben er zelf nogal kippig in om mensen te herkennen :o

xJitskee schreef:

Dat is het 4span van Rein Hazelaar uit Voorst. Is idd een erg leuk span. Rein is tevens de organisator achter de Shetlandmendag in Voorst wat ook echt een súperleuke, gezellige wedstrijd is.

Wal_1 gefeliciteerd, mooi resultaat! Je reed dan ook wel erg netjes!
De rest ook allemaal gefeliciteerd met de resultaten! Kan iemand mij de uitslagen doorgeven, of staat het nog ergens op inet (startlijsten.nl bijv. ?) Ik moest helaas om 2u al weer weg, aangezien ik half 4 weer moest werken. Tot grote teleurstelling van mijn buurmeisje die ik mee had overigens, die vond het zó geweldig, die had graag langer willen blijven :(:)

Addy<3: Jullie reden zeker erg netjes, helemaal als er zo weinig voorbereiding aan vooraf is gegaan! Mijn buurmeisje was ook helemaal weg van jou tandem.

Dat 2span zwartbonten vond ze ook erg leuk, die van de foto.
Was voor ons weer een erg leuk en gezellig dagje :j nog diverse bekenden tegengekomen en gesproken. Per toeval blijkt ook nog eens dat unofficial79 dus een zoon heeft (het eerste veulen) uit mijn Welsh Mountain merrie Roos, die nog bij de fokker is geboren. Erg leuk en heel toevallig!
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 18-12-11 19:39, in het totaal 2 keer bewerkt