[TI] Nog verder zoeken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:10

Ook hier gevallen voor een van de eerste tinkers. We hadden wel wat rondgekeken en Connor was de 3e of 4 e die we zagen. Alleen was hij alles wat we niet zochten(veel te jong en hengst)maar oh wat voelde hij goed en hebben hem met pijn in ons hart laten staan. Maanden later was hij nog te koop,we pikten hem meteen uit de groep en bij ons maar weer laten staan en voor een ander gekozen. Deze merrie hebben we na 6 weken teruggebracht omdat ze oa voor ons nog aanvoelde alsof ze van een ander was.

Daar bleek knullie nog steeds niet verkocht en hebben we hem alsnog gekocht en daar geen seconde spijt van gehad. Dus als het goed voelt en hij/zij komt door de keuring waarom niet.

stalnijmegen

Re: Nog verder zoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:04

meerdere alleen van foto gezien te hebben gekocht ( uhmmm eigenlijk allemaal hihi) en toen ik ze dan in het echt zag, sloeg de vonk helemaal over

harmony12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:05

ik kwam mn paardje ook via internet tegen, 10 minuten gezien, en toch besloten om hem te kopen! :j geen seconde spijt van gehad.

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 21:56

Jack mijn eerste tinker ook gekocht van een foto op markplaats. Hij stond 200 km verderop, dus laten keuren en toen dat goed was hebben we hem opgehaald.
Hij was wel zo' n 7 cm kleiner dan de verkoper vertelde. Dat was achteraf een kleine tegenvaller. De volgende keer zou ik bij de keuring om een meeting vragen.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 13:17

Als het zo is dan voel je dat wel denk ik..

Ik wilde een warmbloed, en ben bij meerdere paarden wezen kijken.
Maar toen ik een veulenfoto zag, zonder de boodschap dat ze te koop was, wist ik eigenlijk direct al dat dit haar was!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-11 15:49

Mijn eerste Tinkertje was het vierde paard dat ik ging bekijken. Eerste viel af, slechte condite en geen correcte bouw. Tweede te 'moeilijk', supermooie, grote merrie, helemaal mijn typ, maar had er geen klik mee. Daarna een ruintje wat ik helemaal leuk vond, maar toch echt te klein. Mikado was liefde op het eerste gezicht, terwijl het alles was wat ik niet zocht :)) En ik was ook eerst op zoek naar een warmbloed om de sport mee in te gaan. Toen het bijgesteld werd naar een Tinker moest en zou het een grote zwartbonte merrie worden, veel zwart en twee maanogen. Het werd een grijsbonte ruin, krap 145....

Tweede Tinkertje was ik verliefd op vanaf het moment dat ze uit mams kwam. Geloof dat mijn eerste woorden waren: Als het een merrie is, is ze verkocht! En dat was ze dus ;) Geen twijfels over gehad...

Als het gevoel goed is, doen. Gevoel is zo vreselijk belangrijk...

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-11 16:13

Misschien nog wel even leuk om te vermelden dat ik hem inderdaad heb gekocht :)
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 06-02-19 01:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Deel bericht verwijderd ivm herkenbaarheid

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:53

Leuk! :D

Ik was rustig aan het tinker-snuffelen. Had al een paar contactjes gehad, foto's info.. bijna-afspraken.. maar geen data vastgelegd.. Tot Diaz werd 'aangeboden'.. ALLES aan haar foto's uiterlijk, beweging, uitstraling e.d. pakte me, en waar ik eerst geen haast maakte met andere tinkers zien, wilde ik haar GELIJK zien!

Nou, en ze was (en is!) het helemaal! <3