Dankjewel iedereen voor alle lieve reacties ! Ben echt een penny momenteel
Raven is trouwens een beetje knetter . Mijn lekkere veulenmuesli wil ze niet eten (ze at bij de HH brok, dus is even aanpassen), maar de vette distels die op de wei staan gaan er wel goed in . Ook loopt ze graag door bosjes brandnetels om dan daarna als een gek te gaan knabbelen aan haar voetjes die toch jeuken (hoe zou dat nu toch komen? ). Gisteren hadden zij en Mara ook een weideomheining gesloopt, gelukkig waren ze daarna wel weer braaf op hun eigen wei gaan staan (waar minder gras staat dan de plek waar ze nu wel op konden, dus het zijn echt plichtsgetrouwe paardjes ). Achja, eens een maflinger, altijd een maflinger, en nu heb ik er 2
Bewijs van het distelseten (met mobiel gemaakt dus niet al te goede kwaliteit)
Hé daar is het knappe Aron kind! Wat is ze luxe! Die gaat zeker op paps lijken denk ik. Heel veel plezier ermee en nu kan Mara toch nog pleegmoedertje spelen.
Ben ook echt blij dat ik haar zelf een naam mocht geven, nu heb ik imo echt de leukste naam van de wereld gekozen
Gitje, ik hoop ook dat ze lekker hard op paps gaat lijken! Mara is momenteel nog een beetje jaloers, maar wel lief naar haar toe, dus komt goed.
Als ze droog is, dan staat ze zo fluffy dat ze ineens veel minder luxe lijkt. Gelukkig heb ik deze foto's als bewijs! Gisteren heb ik ze even opgemeten, volgens de tabellen haalt ze zeker de 1.44, dus laten we hopen dat ze zo lekker verder groeit!
horsii
Geplaatst: 11-10-11 14:04
Wat heerlijk dat je toch nog een leuk veulen heb van aron, wel niet uit je eigen merrie maar het is wel echt een plaatje
Hengstenhouder inderdaad . Ze kreeg daar basisbrok samen met de andere paarden en toen ze gespeend was ook wat geweekt pulp, maar nu eet ze bij mij veulenmuesli (al eet ze het nog steeds niet echt, ze is een beetje verwend )
Ze staat al sinds haar aankomst bij mijn haflingermerrie, maar uitrazen moeten ze van mij altijd eerst even doen zonder andere paardjes op de wei (ze heeft een uurtje apart gestaan). Eerst tot rust komen en dan pas bij een paard introduceren . Nu ze al goede vriendjes is met de dominante merrie mag vanaf zaterdag mijn 2-jarige Marieke er ook bij! Die 2 gaan zeker goede vriendjes worden denk ik
Dankje horsii! Het is inderdaad niet van Mara zelf, maar ik ga ze toch even graag zien ! Ze heeft trouwens hetzelfde kapsel als jullie Kyr, denk dat ze het heeft afgekeken en dacht! "Dat kapsel van Kyra is zo stoer, dat moet ik ook hebben "
Merci lovesrosalie!
Libra76
Geplaatst: 17-10-11 04:38
Wat een mooi veulen. Ik ben gek op haflinger heb er zelf ook 1 ontzettend heerlijk eigenwijs.
Wat een leuk veulen Ine!!! Misschien toch nog de allerbeste oplossing, zo heb je ook niet de zorgen en stress ivm risico's voor Mara... . Echt een knap ding, en inderdaad een prachtige naam vind ik (ook al ken ik de series niet!)