Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suus_ schreef:Ja ik heb zo'n bruin-roan. Die is in de winter haar basiskleur bruin, en in de zomer zijn alleen haar uiteinden de basiskleur. (onderbenen, hoofd, manen en staart). De rest is wit.
Vind het leuk die foto's met paardjes die zo verkleuren. Keep on postingggg
HeleenM schreef:Suus_ schreef:Ja ik heb zo'n bruin-roan. Die is in de winter haar basiskleur bruin, en in de zomer zijn alleen haar uiteinden de basiskleur. (onderbenen, hoofd, manen en staart). De rest is wit.
Vind het leuk die foto's met paardjes die zo verkleuren. Keep on postingggg
ja zoiets als mijn pony, zie foto's hier boven. Heb hem pas een half jaartje onder het zadel, dus nog nooit geschoren weet ook niet of ik het doe want vind het zonde van z'n mooie vacht maar hij is nu al een pluisbol.. hoe doe jij het en wat voor kleur word het dan? wit of bruin?
LecyTinker schreef:[KS-ITP] Na lang wachten... Sweet Chili Pepper *update*
hier kan je foto's vinden van mijn veulen.
Papa was wit en mama zie je op de foto... ik zal snel foto's plaatsen van hoe hij er nu uitziet, want op het moment heeft hij een erg apart kleurtje. Alles wijst erop dat hij erg licht van kleur gaat worden. weet niet of hij wit gaat worden, maar zijn rode kleur gaat er zeker uit gaan. Niemand in zijn bloedlijn is donker gebleven. Het is dus maar te zien hoe sterk de verdunningsgen gaat werken.