voor deze man moet echt gewaarschuwd worden.
Hier is hij ook geweest en alle merries hadden volgens hem last van hun baarmoeder

1 zou er ook last van z'n nieren hebben. die eigenaresse is er op in gegaan. hoop dure medicijnen erin. geen verschil. (dierenarts heeft toestemming gevraagd om dit in de gaten te houden dmv bloedonderzoek. er waren GEEN verschillen merkbaar in de bloed/nier waarden).
de mijne had een zware wortelontsteking, door dierenartsen dmv. rontgenfoto's geconstateerd maar dat was volgens hem niet zo. allerlei dure middeltjes gekregen waar na onderzoek NIETS in bleek te zitten

paard werd zieker en zieker onder zijn "begeleiding". kies eruit en paard is weer gezond. mijn dierenarts staat echt positief tegenover alternatieve geneeswijzen maar heeft me echt dringend aangeraden bij dit figuurtje uit de buurt te blijven en iemand te zoeken met papieren. zijn onderzoeken naar hem geweest en het is een kwakzalver zonder papieren. maar zolang er mensen in blijven trappen kan zo;n figuur gewoon z'n gang gaan. en daar staat taconis om bekend, paarden die last hebben van hun baarmoeder, nieren, goud inspuiten in benen wat hij NIET mag doen omdat hij niet gediplomeerd is. dus erg gevaarlijk om dit soort mensen aan te gaan bevelen.
TS, ik hoor ook goede dingen over eric laarakkers en steffie van der laarse. zijn holistische dierenartsen met een "normale" dierenarts achtergrond.
zij kunnen ook rugbehandeling geven. '"kraken". steffi heefft dit bij de mijne gedaan en was echt een wereld van verschil.