De wintec's kosten 2e hands not 200/250 euro meestal. Fijne zadels hoor, heb er ook 3 liggen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. loveidefix schreef:ik dacht dat iemand op een ander forum waar ik op zit dit zadel had (shetlanderforum).
Die had hem wel gepast, en volgens mij was dat ook dat zadelIk vind hem wel leuk, maar eigenlijk wil ik liever een gewoon ''engels'' zadel.
Moet je alleen mazzel hebben dat het bedrijf dat je benaderd heb heeft. http://www.becidor.nl heeft iig wel een zadeltje hiervan.

capopjekop schreef:Rose is juist leuk, helemaal op zwart
Interhippique heeft hetzelfde model, maar dan in normale kleuren. Geen idee hoe de kwaliteit is, de prijs is iig ook wat minder.
capopjekop schreef:Maar heb je het dan over de leren zadeltjes of de barefootlook a like?
ik zal eens kijken naar de barefoot look a like. Maar zijn die wel goed dan? bedoel punt van boomloze zadels is wel dat het beter voor de rug is van je peerdie
of heb je er ook geen ervaring mee?
) wel nog €300, in eerder topic van haar staat trouwens bieden vanaf 250

grid schreef:Hier staat ook een wintecje te koop (foto die lauwtjuh liet zien) wel nog €300, in eerder topic van haar staat trouwens bieden vanaf 250
![]()
[EA-TK-AP] Veel shet (dekens), wintec 15 inch dressuur, BR, Global etc.
dan is die van 250 bieden nieuwer maar ook alweer van mrt 
grid schreef:O foutjedan is die van 250 bieden nieuwer maar ook alweer van mrt
[EA-TK-AP] Veel shet t/m full! Bucas/br/3 in 1/marengo/etc
dus wijnig tijd voor een baantje, dus nu dacht ik dan ga ik op idefix les geven, verdien in in iedergeval nog iets, maar als ik dan een zadel ga kopen van 240 euro dan duurt het 12 maanden voor ik het heb terug verdient hahaha
Schiet ik ook niets mee op dus... Daarom wilde ik liever een zadel onder de 100 euro hebben, 2e hands natuurlijk, dan verdien ik ook nog wat
ps: Toen zei haar mama ook, zo poets je toch geen paard :p toen ging ze toch maar echt poetsen (ze was beetje verlegen). Nou onder het poetsen begon ze al iets meer aan idefix te wennen. Hoevenkrabben ging nog niet helemaal perfect maar idefix tilde wel netjes zijn voetjes op (vervolgens begon hij te hangen
ps: :p ) maargoed dat werken we wel bij. Toen heb ik het hoofdstelletje om gedaan en idefix mee naar buiten genomen (hij schud trouwens heel erg met zijn hoofd met zijn nieuwe hoofdstel.. mischien dat het bit niet lekker zit? hij doet zijn mond ook af en toe open. Wel hetzelfde bit).