Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wilawander schreef:[Toch zijn er genoeg mensen die al jaren zelfs niet 1 keer op vakantie kunnen gaan. Die komen steeds meer in ernstigere problemen. Dus niks niet alleen luxe dingen. Ken een familie die zelfs nauwelijks meer te eten kunnen halen en leven met meubels van 30 jaar oud.
besita schreef:Rusland en Brazilie kochten in Holstein ongeveer de helft van de veulens
russel schreef:Ik heb nu een nieuwe laptopMijn oude die ik niet weg doe, maar in een ander kamertje komt te staan, mist 5 toetsen, zit een witte streep van 1 cm door het beeld en loopt soms vast.....voor mij was het niet nodig een nieuwe, maar gegevens kwijt raken wat voor mij de doorslag.
Iphone??? watisdatte????die zal ik nooit hebben, vind het leuk maar verkwisting van geld en zolang dat nog zo is, hebben we het goed. Mijn lappie was 8 jaar oud en mijn vorige telefoon ook ook en wat baalde ik dat ze beiden stuk zijn....
russel schreef:Ik heb nu een nieuwe laptopMijn oude die ik niet weg doe, maar in een ander kamertje komt te staan, mist 5 toetsen, zit een witte streep van 1 cm door het beeld en loopt soms vast.....voor mij was het niet nodig een nieuwe, maar gegevens kwijt raken wat voor mij de doorslag.
Iphone??? watisdatte????die zal ik nooit hebben, vind het leuk maar verkwisting van geld en zolang dat nog zo is, hebben we het goed. Mijn lappie was 8 jaar oud en mijn vorige telefoon ook ook en wat baalde ik dat ze beiden stuk zijn....
russel schreef:Maar niet gezond zijn is nog onbetaalbaarder.....haha, want ook die post gaat omhoog, en als je medicijnen gebruikt mag je mooi alles betalen en straks ook je eigen consulten, vraag je je toch af waar je voor verzekerd bent??????
Ook de gezondheidszorg is ziek, want de heren hebben besloten dat arts zijn geen roeping meer is en een paar ton verdienen per jaar te weinig....