Haflinger hengst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anoukhoef

Re: Haflinger hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 09:27

Ja ik ben er uit ik ga of voor aron of wirbel van de haflingerborg. en waarschijnlijk word het aron omdat die dichte bij mij in de omgeving staat

lovesofenzor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 23:35

Weetje wat ook echt een prachtige hengst is? Notting's naidoo...is een zoon van notting's hill. Je moet maar even kijken is wel echt een sportief type. Zijn ook filmpjes van hem en zijn vader op youtube...

DVVHGL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 15:17

lovesofenzor schreef:
Weetje wat ook echt een prachtige hengst is? Notting's naidoo...is een zoon van notting's hill. Je moet maar even kijken is wel echt een sportief type. Zijn ook filmpjes van hem en zijn vader op youtube...

Volgens mij is dezen hengst verkocht

Ine23

Re: Haflinger hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 15:39

Aron is een erg fijne hengst :) .

Ik heb ook een nakomeling van hem van dit jaar en die heeft gewoon een Nederlands paspoort en stamboekinschrijving. Heb haar van de fokker (en eigenaar van Aron) gekocht, dus ken de extra kosten niet, maar neem aan dat het hem evenveel kost om een NL papier als een Duits papier te regelen, anders zou hij wel een Duits papier erbij hebben gehad denk ik.
Of zit dit anders in elkaar?