houd daar dus rekening mee als je echt van plan bent een shet te gaan kopen.
-shetlanders zijn sterke pony's, maar kunnen net zo goed ziek worden als andere rassen! en de dierenarts vraagt echt niet minder geld omdat het een kleine pony is!!
-hetzelfde geld voor de hoefsmid, zoals ik eerder al zei. de smid vraagt voor het bekappen van een shetlander even veel geld als voor het bekappen van een ander paard/pony.
-en shetlanders moeten ontwormd en ingeënt worden.
hierop bespaar je dus helemaal nix!!
ze eten misschien minder brok, maar als je op die paar euro moet bezuinigen
vergis je dus niet in de kosten!!!
haha ik heb aan jullie raad eigenlijk nog niks gehad maarja.. 
) dus ik wilde eigenlijk iets anders. Gewoon bij een paar boeren aangebeld, even kort verteld dat ik een weiland zocht en waarom dan wel niet en gezegt dat het voor mn shetje was natuurlijk. En tadaaaa ik heb alweer wat gratis gevonden!! alleen nu een wei en het is aan dezelfde straat als waar mn verzorgpony staat, dus ik kan m ook nog gewoon een keer een nacht in stal zetten (maar dat doe ik niet, want ik laat m buiten lopen) Vanmiddag gaat hij erheen als ik klaar ben met school (2 uur dus)
) en dan zou het toch jammer zijn als deze niet overeenkomen met je allemaal met je pony kan doen. ik heb dit zelf ook gehad. kregen een eigen pony! yes!! mn zusje had een leuke haflinger gezien zei ze, nou achteraf (toen we hem een tijdje hadden) bleek dat hij totaal niet geschikt voor ons was! ik kon er wel weg mee, maar voor mn zusje was hij dus veel te dominant. hebben ook een shetlander, hadden er eerst 5. mn zusje reed er in het begin vaak op, maar nu is ze te groot. ze heeft nu een verzorgpaard waar ze mee rijdt en met onze shetlander gaat ze welis fietsen en zijn we van plan om mee naar keuringen te gaan. kijk, shetlanders zijn heeeel leuk! maar ze moeten wel bij je wensen passen, anders zit je achteraf te balen, dus als je paardje wil om lekker mee te rijden, zou ik echt een wat groter paardje kopen en geen shetlander. en zoveel schelen de kosten echt niet hoor!!
Dat ben ik dus absoluut niet met je eens
) tussen de paarden en we hebben nu 7 wp uit 4 wedstrijden.....Dat woordje nooit klopt hier dus echt niet