Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
leonci schreef:Kent iemand merens REBEL? Die heb ik heel lang geleden even bijgereden. Ben erg benieuwd
Happy17 schreef:nog een paar foto's van amour nu met mij er op let niet op me zit want ik zit er echt zwaar k*t op. maar goed moest ff op de foto kon niet rijden heb vinger gebroken![]()
en dan nof ff deze maar die was vet groot en kreeg hem niet klein dus dan maar zo
http://pic9.picturetrail.com/VOL285/1463594/inbox/50465.jpg
en wat vinden jullie van hem ist geen schatje??
hij heeft wel veel tijdens het rijden dat ie struikelt tijdens het rijden. dan krijg je ineens zijn been tegen het jouwe heel vaag. iemand een idee wat dit kan zijn? het was eerst erger dan nu
groetjes
Merens schreef:Wij hebben twee Merens: Dominique de Berkenrode (vader Kebir II) en Cyclame de Blaricum (v Fabricant). We hebben ze nu 10 jaar en hebben er veel plezier van.![]()
Als iedereen die een Merens heeft/kent de echte/volledige naam erbij zet weten we eerder welk paardje het is.
![]()
Ik ben de webmaster van de website van het Merensstamboek, maar wil ook een site maken met foto's/verhaaltjes van mensen met hun Merens (of Merens die ze kennen) Dus mail mij als je wat leuks hebt info@merensstamboek.nl![]()
groetjes
Arjanne uit Ede
Mariska_28 schreef:
Gave is 1.43 hoog en was op de foto 6 jaar. Wendy reed haar eerst engels maar is later overgegaan op western (vind ik zelf ook mooier staan..)
Cleo schreef:
Ik bezoek de Merens-stamboeksite zeker 1x per week. Is daar geen mogelijkheid tot het opzetten van een forum? Hier op bokt raken we elkaar 'kwijt'.
Ik ben in het bezit van Kalim du Bong.
Bij de stal waar ik sta, staat nog een andere Merens. Ik weet de volledige naam niet.
Merens schreef:Als iedereen die een Merens heeft/kent de echte/volledige naam erbij zet weten we eerder welk paardje het is.
groetjes
Arjanne uit Ede