Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
s0173957 schreef:DS geeft toch echt geen Gelders type...
essiesilly schreef:ik ben het wel wat met je eens hoor natasja, althans.. snap wat je bedoeld don schufro kan wel wat klassiek fokken, dat vind ik helemaal niet erg want mijn merrie compenseerd dat weer door haar bloed
voyou schreef:ijsdame schreef:hij/zij heeft wel veel weg van mijn eigen merrie, wat zit er achter moeders kant??
leuk paard!
Ze (het is een merrie) komt uit een Sandro hit x Nimmerdor. Qua kleur en aftekeningen is ze precies Don Schufro.
Moeder:
[img]http:/www.mijnalbum.nl/Foto-Q8RSWNTC.jpg[/img]
ijsdame schreef:Wilawander schreef:Ik heb voor mijn gelderse merrie een don schuffro zoon gebruikt en dat heeft zeer goed uitgepakt. Tot voor kort een heel fijn bloederige ding maar nu is ze 3,5 en begint uit te zwaren. Ik moet gauw eens recente fotó's maken.
ok welke zoon?
Don romantic?
ijsdame schreef:leuk om te zien dat de nakomeling van DS het fundament van moeders heeft verstevigd, namelijk de schouderpartij en halslengste ziet er mooier uit, al wat ik kan beoordelen vanaf de foto![]()
Hoe ervaar je het zelf? Wat is verbeterd ten opzichte van de merrie? beweging/karakter/fundament...?!
essiesilly schreef:ik heb een don romantic hengst van vorig jaaruit mijn lauries crusador merrie die nu van don schufro drachtig is
maar een heeeell mooi type, wel veel bloed!