Nieuwe aanwinst: Connemaramerrie Rory Rapunzel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 22:24

Deze is trouwens ook té schattig:
Punzel ( een maandje geleden ofzo), ziet haar vader, kijkt hem vol aan en reageert als volgt:

Geweldig hè... Heb dit nu als ringtone op mijn telefoon

Ennu ik dan toch bezig ben:
Hier een filmpje van Rapunzel die voor het eerst een hond ziet ( ik ben overigens niet de persoon met de hond, ik ben aan het filmen, persoon heeft geen probeem met plaatsen film hier)

http://youtu.be/kEEeCKK_WGE

Dápper veulen, toch??

nynke1122

Re: Nieuwe aanwinst: Connemaramerrie Rory Rapunzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:44

Aaah wat een poppie <3

x_Layla_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:50

Wat een leukerd! <3

Ik wist niet dat ze zo snel wit konden worden? Heeft dat met het ras te maken?

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:52

Oo wauw mooi beestje de filmpjes zijn leuk heb een appaloosa veulen en die is ook al snel grijs geworden!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 23:57

Layla; ze verrast mij ook hoor, met het zo snel wit worden. Ik weet niet of het rasgebonden is. Ik ken ook een verhaal van een connemara die netjes toch zijn/haar 9de bruin is geweest... en toen toch 'besloot' schimmel te gaan worden. Rapunzels vader is trouwens wel fokzuiver voor schimmel ( geeft dus altijd een schimmelveulen. Rapunzel zelf kan in principe ook fokzuiver zijn voor schimmel. Ik heb mezelf al afgevraagd of dat zou kunnen meespelen bij het zo snel lichter worden ( heb geen idee hoor, of dat idd mee zou kunnen spelen...)

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:58

Echt een schatje!
Maar die foto 5 die vrouw achter de tralies liet mij wel ven schrikken haha

luanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 23:58

Hey wat toevallig !!!
Dan heb ik gisteren jouw veulen gezien....
Fokster is vriendin, en was toevallig op visite :D
Alle 5 de veulens waren overigens heerlijk knuffelbaar en aanhankelijk.
Veel plezier met jouw mooie Rapunzel +:)+

martine2610

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 00:04

wat zal je blij, trots en verliefd zijn!!! <3 Heel veel geluk met haar!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 00:16

@Luanova: Dát is leuk! Zijn de veulens al een beetje bijgekomen van de keuring? Kan me voorstellen dat ze nog helemaal onder de indruk waren van zondag. Ik vind het toch heel wat hoor, voor die kleintjes, zo'n keuring. En was vriendin de fokster ook weer bijgetrokken? Want die heeft het écht druk gehad zondag!

@Eshaa:.... geweldig dat je dat ziet. Heb even getwijfeld of ik deze foto zou plaatsen, juist vanwege de 'gedaante' op de achtergrond. Maar dacht toen dat het vast niemand zou opvallen...
Wel dus :D

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 00:39

riagr schreef:
@Luanova: Dát is leuk! Zijn de veulens al een beetje bijgekomen van de keuring? Kan me voorstellen dat ze nog helemaal onder de indruk waren van zondag. Ik vind het toch heel wat hoor, voor die kleintjes, zo'n keuring. En was vriendin de fokster ook weer bijgetrokken? Want die heeft het écht druk gehad zondag!

@Eshaa:.... geweldig dat je dat ziet. Heb even getwijfeld of ik deze foto zou plaatsen, juist vanwege de 'gedaante' op de achtergrond. Maar dacht toen dat het vast niemand zou opvallen...
Wel dus :D

I'm really scared now :(:) hahaha nee grapje :P

gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 00:43

Wat een dotje zeg <3

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 21:41

Wat een knappe meid!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 00:12

Zo... zondag, dus Punzeldag. Na vorige week mijn veulen in een toch wat hectische setting te hebben meegemaakt ( wat wás ze braaf!!) , was het vandaag tijd om in alle rust met haar te kroelen. Zus was mee: dus ja, er zijn foto's ( ik had overigens de verkeerde body warmer aan ( oa te groot, maar het ging regenen en dit lag in de auto voorhanden )en in combinatie met het shirtje daaronder zie ik er uit als een tuinkabouter... maar dat moeten jullie me maar even vergeven...).

Heb haar maar weer eens een halster aangedaan, wat probleemloos gaat ( Ze is er overigens al wel bijna uitgegroeid.. Het voetjes geven is even geoefend, en ook het netjes meelopen hebben we maar even in het programma meegenomen. En natuurlijk veel tijd "kwijt" geweest aan uitgebreid kroelen.

Punzel citaat: "Eehhh... als ik braaf blijf staan met het omdoen van een halster, dan krijg ik toch wat lekkers? En dat zit dáár":
Afbeelding

Na het omdoen van het halster, vond Punzel het hoog tijd voor een welkomst-"zoen" ( kuch...zelf niet in de meest charmante pose...)
Afbeelding

Even een stukje lopen:
Afbeelding

Netjes voetje optillen ( ja, kan rondom. Wat een heerlijkheid als je zo jong met je paardje kunt beginnen):
Afbeelding

Even kijken waar mama is..
Afbeelding

En dán:

( oh: dat tongetje...)

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 22:46

Nog ééntje dan: Samen met mama Vogue

Afbeelding