De avonturen van Ruari, de heide in bloei :z

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-11 12:03

Ja echt mazzel dat we hier zo dicht bij het bos zijn en daar ook een leuk stukkie hei is :z ik geniet ervan zo lang t nog kan!!!
want in het kader van de ecologische hoofdstructuur willen ze het hier allemaal afsluiten |( -O- en zouden we volgens de plannen er hier hooguit alleen nog maar een rondje omheen kunnen samen met de fietsers/ mountainbikers enzo over tzelfde pad :\
en de stalhouder zal ook bijna al z'n weiland kwijtraken dus dan kunnen we daar ook niet blijven staan ;(

Maarja da's op de langere termijn... hopelijk blijft het nu gewoon nog een tijd open :o het nieuwe kabinet heeft het tenminste ff "on hold" gezet ;)

Biancaa

Re: De avonturen van Ruari, de heide in bloei :z

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 12:09

Wat een mooie foto's Grid, je straalt gewoon :) Wat een gaaf halster trouwens voor Ru zeg.

Wel balen zeg dat ze het willen afsluiten en het weiland willen afpakken van de stalhouder :(

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-11 12:15

Thanks we hadden ook wel lol met z'n allen :D Ruari is af en toe ook gewoon echt te grappig _O-
Halster heb ik van een bokker overgenomen *D 8-)

Ja is idd balen... maar heb weer beetje hoop door nieuwe kabinet die de plannen nog eens goed wil bekijken en de plannen/ aankopen acuut heeft stopgezet :) dus hopelijk veranderen de plannen een beetje en blijft het wel gewoon toegankelijk :z en blijft weiland gewoon "in beheer" vd bewoners...
Verder maar gewoon zo goed en lang mogelijk van proberen te genieten!

taggart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 13:35

heerlijke foto's, wat ontzettend leuk

renate85

Re: De avonturen van Ruari, de heide in bloei :z

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:05

Wat heb je mooie paarden :D
En wat een boefje die ruari.

Ik zal flynn ook eens laten wennen aan het touwtje en het meelopen dan kan hij ook eens mee naar het bos.
Heide gaat te ver worden ivm indy haar been, maar het bos is maar 5 minuutjes :D

Beesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:05

gave foto's, mooi stel horsies trouwens <3

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 20:56

Renate altijd leuk om te doen 8-)
De 1ste keer heb ik hem trouwens gewoon los meegenomen :o :) waren toen wel met meer paarden en iemand die meeliep en hem dus evt vast zou kunnen houden ;) en dus wel voor zekerheid halstertje om en touwtje bij, maar toen liep ie ook nog niet zo goed mee :o en hij liep wel goed met de groep mee en luistert goed naar mams zeker tijdens het "onbekende".
[RIJ-ITP] Heerlijke rit Slabroekse hei (deel 1)
[RIJ-ITP] Heerlijke rit slabroekse hei (deel 2)

Heb t nog niet vaak gedaan, maar is wel érg leuk en denk ik ook wel best leerzaam voor veulen kan ie vast ongedwongen het bos verkennen :D 8-) gewoon lekker rustig aan :z en tussendoor op tijd slurppauze :Y)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-11 15:47

Pff ik mis mijn manneke :o

Maar volgend weekend weer thuis en dan zie ik hem weer :):) <3