Ik ben ook aan het werk nu . Daarom is het de vraag of ik het ga redden of niet, moet straks ook nog een paard rijden, maar ga mijn best doen in ieder geval. Het weer is super voor foto's vandaag ;D
Wat is het toch een lekker dier. Ze wordt ook mooi donker zeg!
Beesie
Geplaatst: 20-08-11 20:03
wat een prachtje
die innige slebber-foto (neuze-neuze) is echt geweldig
magootie
Geplaatst: 20-08-11 21:35
Knapperd!! Jammer dat Mart zijn telefoon niet bij had, had me nog zo gehaast om op tijd klaar te zijn om foto's te kunnen komen maken Ach een ander keer dan maar
Mart maakt het goed met je volgende week. Hij ging wat voor Cookie kopen en ik moest nogmaals sorry zeggen en hij schaamt zich rot haha. Andere kant wees maar blij het werd slecht weer en donker en met die stof bak binnen daar was je ook niet blij mee. Ik was na 4 min ook klaar met foto,s maken ik zag niks meer.
magootie
Geplaatst: 20-08-11 22:19
Haha maakt niet ui joh! En hij hoeft niks voor Cookie te kopen joh Kan gebeuren toch! hij is ook maar een mens
Hier was het nog wel heel zonnig vanavond! Raar dat dat zo kan verschillen he!
Jij komt toch ook speciaal voor ons uit brabant om Girlie op de foto te zetten dus ja en aangezien hij zich piep erover voelt wilt hij wat kopen voor je mooie Cookie.
Oefff,wat een plaatje van een veulen,mooie lieve mama heeft ze ook zeg!! Vind die neuzelfoto's té lief gewoon!! Vind dat haar van de nieuwe eigenaresse van je veulen,helemaal mooi zeg,gaaaaaaaaaaaaaf kleurtje,mooi stel samen...
Sjolvir idd en daarom ook geen nieuwe dracht meer voor Mon en mag ze lekker genieten. Ben zeker blij met de nieuwe eigenaren van Girlie en dat komt in de toekomst helemaal goed.
Ik zelf ga nu door met Mon haar 4 jarige Voice zoon en mama Mon mag lekker hobbelen met mijn zoontje.
Tjee, wat is ze toch gaaf. Nog geen dag lelijk geweest en ben erg benieuwd hoe ze er over twee jaar uit zal zien. In mijn hoofd heb ik al een plaatje voor ogen
Dat plaatje heb ik ook hoor, ik als trotse fokker sta dan met een dikke smile te kijken als ze wedstrijden loopt onder der nieuwe eigenaar.
_Carien
Geplaatst: 04-09-11 22:10
Je zal een gelukkig mens zijn met drie mooie fokproducten
magootie
Geplaatst: 04-09-11 22:50
Knappe Girl! Beest kan zo lekker lopen he! Alleen op die laatste foto staat ze wat minder maar die andere laat ze echt zien wat ze in huis heeft
Enne kom je ook bij Cookie kijken als ze de ring in gaat? Is hopelijk al over bijna 2 jaar!
Maseike
Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-11 00:56
Een minderen kant van een veulen die op het laatst moe werd van der HDHD mag ook gezien worden he Niet alleen bling en mooie foto,s he op bokt
Tuurlijk wat dacht jij dan ?? Gekke Cookie tussen de witte hekjes dat wil ik live meemaken hoor.
Carien87 schreef:
Je zal een gelukkig mens zijn met drie mooie fokproducten
Jips waar onder mijn eerste fok onder mijn bibs die het gigga doet onder het zadel, nog even en hij mag blinken op wedstrijden. Mits hij zich eens gaat gedragen Zich gedragen vind die toch best wel moeilijk