Er staat alleen in het boekje dat het om 10.30 begint.. Rubriek 1 t/m 8 zijn trekpaarden, maar ik heb geen idee of ze in 1 of 2 ringen keuren.. Als ze in 1 ring keuren is rubriek 9, Haflingerhengstveulens, natuurlijk later dan 10.30.. Maar dat durf ik natuurlijk niet met zekerheid te zeggen..
Ik kan wel kijken of er een mailadres in staat en even mailen?
Ja ach, we zijn wel wat gewend.. Ik dacht wel gelijk, van geloof niet dat dit klopt gezien ik alleen mensen uit t Noorden er over hoorde.. Dus toch maar verder gezocht
Geen commentaar We werden er vrijwel meteen uitgeknikkerd in het kampioenschap.. Dat was toch wel even zuur... Maar goed, ik weet dat ze beter kan. Ze stond er ook niet super voor, iets te schraal en ze had het ontzettend warm dus was niet zo wakker.. Dus dat had ik kunnen verwachten, desondanks ben ik wel weer supertrots op haar hoor! Het was een ijzersterke keuring met concurrentie, ze liep daar maar mooi tussen al die toppers..
Groot gelijk heb je, al kan ik nog steeds niet erover uit dat die enter merrie in de rubriek voor jullie zooooo stokkreupel en wijd liep en vervolgens ook nog met een 1e premie en volgens mij reservekampioen naar huis...tsssss ben wmb blij dat ik van de jury van de hafjes af ben(al kan het nsps er ook wat van haha)