chrisje_83 schreef:@TS, mijn voor en nadelen heb je denk ik wel gelezen? Mag ik vragen met welke punten en welk commentaar exterieurmatig je merrie is opgenomen bij het KWPN?
Daarnaast heb je de vraag gesteld of je merrie al overgeschreven dient te zijn voor de stamboekopname. Je moet in elk geval wel lid zijn van het NRPS voor je je op kan geven voor de keuring, de overschrijving van het KWPN papier naar dat van het NRPS kan gewoon na de stamboekopname, je levert dan je KWPN papier in en krijgt een NRPS papier daarvoor thuisgestuurd.
Helaas weet ik niet met welke punten ze toen der tijd is opgenomen in het KPWN stamboek.
Wel heb ik er 6/7 jaar geleden nog iemand naar haar laten kijken en zijn oordeel laten geven over mijn merrie voor een eventueel sterpredikaat,volgens hem voldeed haar exterieur aan de eisen maar zou het vooral afhangen aan hoe ze zich zou laten zien.
Ik heb haar daarna ingeschreven voor een keuring bij het KWPN maar door droes op stal zijn we niet naar deze keuring geweest en daarna is het er nooit meer van gekomen.
Lid van het NRPS ben ik i.v.m. met haar nakomeling van vorig jaar.
Ondertussen heb ik ook een mailtje gestuurd naar het NRPS met een heleboel vragen dus daar wacht ik ook nog op maar bedankt voor je reactie!