Als je er maar alvast bent, dan is de spanning er vast al een stuk af.
Niet raar om je merrie in te ruilen? Dan staat zij volgende week op de site! Als de beheerder weer terug is. Ik ben trouwens benieuwd hoe het daar op stal gaat.
Dat wordt wakker liggen vannacht! Maar wel met een leuke reden!
TolineS
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-11 06:48
Jeeeuujj!! Het is zover! !! Vanavond is ie thuiss!!!! MAar eerst die lange afstand rijden met de trailer... Pfiewww!! Ben heeeel erg zenuwachtig, voor de rit.. Das dankzij mijn vorige paard. Die stond gewoon keihard te stampen als we weg gingen met de trailer en die heeft zelfs een keer de stangen waar ie tussenstaat helemaal doormidden gebroken !! Maar ik denk wel echt dat ik zowel bij Toline als bij Dexter uit voorzorg wat Sedalin in spuit, dan staan ze lekker te suffen de hele 220 km!!
Zo, terwijl hier in Enschede nu de regen met bakken uit de lucht komt zetten en ik nu medelijden heb met lieve Dexter die nu 24/7 buiten staat , typ ik dit bericht voor jullie!! Hij is er!!! Jeeuuujjj!!!! En wat was ie TOP op de trailer, de hele 220 km stokstijf stilstaan ondanks al die duwende vrachtwagens achter ons op de snelweg!! We hebben hem meteen bij de groep ingedaan en het ging vrijwel meteen goed! Zijn beste vriendinnetje is nu al een Shet, en toen we net weer gingen kijken liepen ze samen alsof ze elkaar al jaaaaren kenden.. We hebben hem ff lekker gepoetst en Ruben ging er ff zonder zadel op , en Dex gedroeg zich vooorbeeldig!! Ik wil fotos plaatsen maar de resolutie werkt niet zoalst moet , op mijn hyves staan fotos, adres staat in mijn profiel , dus wordt maar mijn vriend:)
Hij is zoooo knap!! maar wel een snoepjes bedelaar zeg hahaha!! Dus heb de meiden van stal gezegd, geen snoepies meer uit de hand geven... Hier regent het nog steeds, ik wil naar Dex toe , hem een regenpakje brengen haha!!
pffffiew.. dan kan ik iets geruster gaan slapen.... Ach, eigenlijk moet ik maar zo denken: de meeste regen valt ernaast:)
FjordWessel
Geplaatst: 03-08-11 13:10
Welkom bij de trotste fjorden-eigenaren-club haha, bevalt het?
ylva538
Geplaatst: 14-11-11 19:21
Hallo,
Ik ben ook nieuw op deze site. Maar ik heb ook nou een fjord gekocht die heb ik nu anderhalve maand. Ik mocht eerst geen paard/pony en nu wel. hij is 3 jaar en 3 maand hij moet nog doorgereden worden. Het is een ruin. Ik kan geen foto plaatsen sorry dat lukt niet! Weet iemand hoe ik dat kan doen?
groetjes,
Roxjuu
Geplaatst: 16-11-11 20:57
Wat leuk ! Zal zeker wel een verandering zijn, maar ik denk dat het wel zal bevallen