[TI] wat vinden jullie van mijn tink?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mickey2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:32

echt zonde van de manen dat zieter niet uit.koop dan een paard waar bij de manen kort blijven ofso kwpnerr

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 10:54

steefian schreef:
@ angeliekje

Wat een super leuk beessie heb je zeg _/-\o_
en die manen *kwijl*
je ziet indd ook dat ze weing sokkies heeft, de mijne ook hahaha..
heeft ze in de winter ook 'n snorretje!!?
Maargoed we kunnen er tinkies in zien tog :D

k zie ook dat ze van de asheuvel komt?
hahah ik heb de mijne bij tinkerstal mccloud gekocht :D
k ging eerst voor een zware zwarte, maar kwam thuis met een kruising wit ahaha

Dank je wel :D Het zijn inderdaad allebei tinkies hoor :j Mijne heeft een heel lichtelijke iniminisnor in de winter. Je kan het bijna geen snor noemen hoor, maar er zitten wel wat haartjes :') Klopt de mijne komt van de asheuvel. Ik liep daar al een tijdje rond om paarden te rijden etc etc, en toen ik haar daar in een groep 2-jarigen zag staan was ik direct verkocht. Ik zocht eigenlijk niet naar een paard, en dan heb je opeens een heel jong paard :)

steefian

Re: wat vinden jullie van mijn tink?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 13:28

graag gedaan :D... ja het zit er qua karakter ook wel in hoor!! dat zeker... Hahaha nee die van mij heeft een redelijke krul erin aan allebei de kanten :o Ja daar had ik ook nog gekeken, voor een nakomeling van Rambo.. (die vond ik zo gaaf) maar ze waren helaas allemaal al greserveerd :'(. dus was bij tink.stal mccloud geweest voor een zwarte.. maar die was bang, toen raakte hij mn wang aan mt zn neus, en wist dat hji t zou worden..
tjaa en dan zit je innd met een heel jong paard, en nog wit ook(wat k niet wilden) hahahaha
maar nu, nu wil k em voor geen goud meer kwijt

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 14:17

Ze zeggen toch ook niet voor niets dat een goed paard geen kleur heeft :D Je moet eigenlijk nooit zeggen dat je een paard met die en die kleur wilt, want je komt toch wel met wat anders thuis :Y)

Welke nakomeling van Rambo ben je bij gaan kijken dan? Ik ken er nog wel een aantal uit die tijd (heb daar ook mijn merrie ong 5 jaar in pension gehad). Heb dus ook veel veulens meegemaakt.

steefian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 15:23

hahahaha jaaa dat klopt. mn ouders hadden t ook nooit verwacht dat k met een witte thuis zou komen, maar ik had een grote trotse grijns op mn bakkes :D
hahahah

ik wilde toendertijd voor Hylke komen kijken. lekker dier :o
maar om een of andere reden nooit meer er wat van gekomen..
omdat hij gereserveerd of iets was..
en toen ben ik uitgekomen bij ian :D