Lusitana schreef:De gangen van Totilas zijn natuurlijk mede gefabriekt... Ik heb zijn natuurlijke gangen nooit gezien. .
Beoordelen is ook een kunst..
Onder aan deze site.
http://www.verden-turnier.de/
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lusitana schreef:De gangen van Totilas zijn natuurlijk mede gefabriekt... Ik heb zijn natuurlijke gangen nooit gezien. .
ceasario schreef:Blijkbaar krijg je zoiets, zoals dat veulen, bij bloedmerries.
essiesilly schreef:[
Uploaded with ImageShack.us
volgende week nieuwe foto s op de site van borculo, hier was hij nog vrij jong ( 6 weken)
ik denk juist dat je een merrie met bloed en lengte nodig hebt, heb al verschillende "korte propjes" gezien van totilas
ik vind die hierboven uit die rosenkavalier over de benen wel mooi lijken maar op t lijf... heel iel hoofdje, nekje en raar lijfje
Lusitana schreef:Kun je toelichten waarom?
colette_007 schreef:We hoeven niet allemaal totilasjes te fokken.... We zijn immers niet allemaal Galletjes/Rathjes....
Ik denk dat er veel meer 'gebruikspaarden' gefokt moeten worden.
Ik zie in de omgeving enorm veel mensen die overstappen op friezen/fjorden/haflingers etc, omdat de gemiddelde kwpn-er to much is voor hun. Dat vind ik dan weer jammer. Wat hebben we aan al die hete bokken die niemand buiten de bak gereden krijgt met 'potentie voor het GP'. De gemiddelde ruiter zoekt gewoon een fijn paard, dat leuk M of Z kan lopen.