De merrie liep in een grote kudde met een hoop andere paarden, zo groen als gras. De oude eig zei dat er een kans was dat ze drachtig was. En dan bleek ook zo. Het is een heel chique paardje geworden. De merrie gaat ook de sport in als ze verder goed is ingereden.
Wat een prachtig veulen! Ik denk dat het niet zo moeilijk is om hem te verkopen.
Peterina
Geplaatst: 19-07-11 15:44
Een heel mooie veulen! Alleen echt jammer dat je geen afstamming bij weet! Is er niets uit te zoeken bij van wie je ze gekocht hebt? Vader moet zowiezo een creme-drager (palo, valk, smokeyblack enz) zijn ... dus misschien is keuze van kudde-hengst al beperkt?
Wauwie, wat een knap veulen zeg, ben helemaal cremello/perlino fan, vind die blauwe ogen zo gaaf. Volgende maand kan ik gelukkig mijn cremello fjorden veulen ophalen. Nou weet zeker dat deze knapperd niet lang hoeft te wachten hoor, welke paardenliefhebber wil nu niet zo'n mooi dier in de wei hebben lopen, veel plezier nog de komende tijd en heel veel succes met de verkoop.
Flimmie
Geplaatst: 20-07-11 18:24
.9
Laatst bijgewerkt door Flimmie op 19-09-24 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt
M_C_H
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-11 07:51
wie weet hebben ze dezelfde vader:D.
shireen
Geplaatst: 21-07-11 08:02
Zo dat is nog even goed 'mazzel' hebben!! Wat een plaatje!!
Prachtig ventje, jammer dat de vader niet bekend is. Is dat echt niet na te gaan? Geen Palomino, Perlino, Smokey Black in de buurt van het weiland waar ze oorspronkelijk heeft gestaan?