nieuw hier!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lailaa

Re: nieuw hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:17

Welkom hier!

Wat balen zeg dat je nu niets meer hoort, niet erg netjes hoe jullie nu worden behandeld.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:58

Naja ik wil Dirk niet verdedigen.. Maar zij hebben gewoon weinig tijd en daardoor vergeten ze zulke dingen. Ik denk dat je hem gewoon moet blijven bellen. Bij mij nam hij Ook niet altijd op, maar ik weet hoe hun t hebben.

Hij probeert je echt niet te mijden ofzo, als hij de haf verkocht heeft, zegt hij het echt wel en probeert hij je niet te negeren..

Vind het wel erg vervelend voor je zoontje.. Maar blijf gewoon even bellen! Als hij de haf heeft verkocht dan zegt hij het wel tegen je aan de telefoon!

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 16:48

Nou, ik heb nog steeds niemand van de stal zelf gesproken maar wel een meisje die er zaterdags werkt, en Viona was afgelopen zaterdag weg.... Erg top van de stal dat ze me dat even hebben laten weten. But not heus.... :(

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 17:11

Vind het ook erg naar voor je.. Nu heb jij gelijk een nare ervaring met hun, terwijlik juist een top ervaring heb. Vind het niet netjes van hun, maar ben zelf toch van mening dat wij als koper er achter aan moeten gaan. Dit klinkt erg tegenstrijdig, maar ik heb het idee dat als je bij hun een paard wil, je er snel achteraan moet gaan, en je poot stijf moet houden,anders verkopen ze hem net zo makkelijk

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 17:32

ik had met dirk de afspraak dat hij me nadat hij bij de zwarte corss was geweest zou bellen want afgelopen maandag zou hij horen van het baasje van viona of ze het andere paard wilde. en ik ben er al achteeraan aan het gaan sinds gisteren en hij pakt gewoon niet aan als ik bel!!!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 17:38

Wel raar hoor! Wat zei het meisje die daar werkt?

Of de huidige eigenaresse van de haf?

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 19:00

nee het meisje dat daar werkt zei dat Viona er afgelopen zaterdag al niet meer stond. De huidige eigenaresse heb ik opgespoord maar die reageert tot nu toe nog niet.. Wat een gedoe om een paard zeg...

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:54

Ja nogal, schijnbaar is de haf of verkocht, of dat meisje vond dat paard niks. . Beetje raar hoor! Hoop voor je dat dat vrouwtje iets laat weten!

Logic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 10:54

Dus toch wel terug gebeld. Ben benieuwd hoe het afloopt.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 11:11

Ja ik ook wel..

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 11:24

Jammer dat je niks gehoord heb echt niet netjes... Zach aan de Foto al dat deze haflinger in Haghorst staat. Dacht destijds ook dat mijn droom haflinger daar stond XD viel behoorlijk tegen was wel mooi maar ze vragen daar gigantische achterlijke prijzen :P nu ben ik best bereid om er veel voor te betalen als ik hem helemaal het einde vond maar ik voelde het niet voor hem, en had nog een een andere haflinger op het oog via MP en bij haar had ik gelijk die is het :D.

Wel fijn dat je ze daar op proef kan nemen kan je ze nog even laten keuren voordat je ze aanschaf :) want ik denk dat er best wel paardjes met gebreken staan want ze keuren ze daar natuurlijk niet als ze de paarden binnen halen wat ik ook wel begrijp het is toch een handelstal.

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 11:48

Dat is ook zo, ze kopen erg veel op, en dat is hun risico. Maar ze doen het erg goed door op proef mee te geven, en ze doen nu ook op afbetaling enzo!

Logic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:12

Franka1986 schreef:
Jammer dat je niks gehoord heb echt niet netjes... Zach aan de Foto al dat deze haflinger in Haghorst staat. Dacht destijds ook dat mijn droom haflinger daar stond XD viel behoorlijk tegen was wel mooi maar ze vragen daar gigantische achterlijke prijzen :P nu ben ik best bereid om er veel voor te betalen als ik hem helemaal het einde vond maar ik voelde het niet voor hem, en had nog een een andere haflinger op het oog via MP en bij haar had ik gelijk die is het :D.

Wel fijn dat je ze daar op proef kan nemen kan je ze nog even laten keuren voordat je ze aanschaf :) want ik denk dat er best wel paardjes met gebreken staan want ze keuren ze daar natuurlijk niet als ze de paarden binnen halen wat ik ook wel begrijp het is toch een handelstal.

In het topic over deze stal, staat dat ze inmiddels terug gebeld is, maar dat ze zelf die oproep gemist heeft.

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 12:29

ik heb mail gehad dat Viona verkocht is. Ik heb een boze mail terug gestuurd dat wij voor haar kwamen 2 weken geleden en dat dirk toen onze gegevens bij die van haar gekopieerd en meteen stond ze op gereserveerd op marktplaats. Toen was opeens haar advertentie verdwenen en toen ik dirk daarop aansprak zei ie dat er veel voor haar gebeld werd maar dat hij haar maar 1x kon verkopen, aan ons dus..
En toch is ze nu weg.. naar een ander.. mooie gang van zaken daar, but not heus..

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 12:30

We gaan as zaterdag kijken naar 2 andere paardjes, bij een andere stal... dus ik hoop dat als we daar iets geschikts vinden dat het er wel eerlijk aan toe gaat... we willen het paardje dan ok meteen volgende week ophalen!

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:47

Oke, hoop voor jullie dat jullie iets vinden. Door wat er gebeurd is, is je vertrouwen wel beschaamd..

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 14:23

jep zeker weten dat ons vertrouwen beschaamd is.. Als 1 van de paardjes van morgen ons wat lijkt dan wil ik m ook meteen maandag ophalen!!! En nee we hebben geen eigen trailer dus kunnen we die niet meenemen morgen haha !! En we ruilen onze eigen merrie in..

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:30

Hoop dat het goed komt voor jullie! Waar gaan jullie kijken als ik vragen mag? Je hebt iets in te ruilen , dus dat is wel iets veiliger vind ik!

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 20:24

Nou, we zijn vandaag bij een andere stal wezen kijken en hebben een Fjord gekocht.... Ook een erg lief dier.. Dus ik mag me hier niet meer melden:( Iedereen succes met je prachtige Hafjes!

ZinaFalcotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 13:54

TolineS schreef:
Nou, we zijn vandaag bij een andere stal wezen kijken en hebben een Fjord gekocht.... Ook een erg lief dier.. Dus ik mag me hier niet meer melden:( Iedereen succes met je prachtige Hafjes!

gelukkig heb je nu toch een leuk paardje gevonden! *\o/*

_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:43

Jaa van harte gefeliciteerd!

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 15:08

Logic schreef:
Franka1986 schreef:

In het topic over deze stal, staat dat ze inmiddels terug gebeld is, maar dat ze zelf die oproep gemist heeft.

Ow handig 8)7 las het te vluchtig door :+

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 15:09

TolineS schreef:

Gefeliciteerd fiijn dat je toch al snel wat leuks heb gevonden :)

Polkiej_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 20:54

Welkom hier!!