Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hotchocolat schreef:De prijzen in Duitsland liggen hoger (hier bij ons wel). Een goed gereden en brave haf kost zit rond de 2500,00/3000,00.
Vriendin van me fokt welsh cobs op kleine schaal. Voor een veulen zit je tussen de 2000 en 2500. Zulke prijzen kun in NL vergeten.
Een opfok is ook rond de 100,00 er maand
GamblersCup schreef:Phounix, die zijn flink in de minderheid. Jij had het over "Bijna elke merrie eigenaar".
hotchocolat schreef:@Phounix ik heb geen idee wat de goedgekeurde haf hengsten hier doen.
Ik koop af en toe wel eens en tijdschift of kijk op e bay kleinanzeigen dan zit je rond die prijzen. Bij mij in de buurt zit ook een hele grote fokkerij en die zitten ook stevig aan de prijzen
maar al wel een hele hoop kunnen 
farahtjuh schreef:Wildgirl schreef:Onze jaarling heeft idd 6 maanden te koop gestaan
en dan geef je een beetje de hoop op en komt er zo in eens een koper en dan is die verkocht
MariekeB schreef:Gemiddeld wordt een paard 6 jaar. Dan wordt de som toch even anders. Als je uitgaat van 50 procent hengst dan moet elke merrie in haar leven 2 veulens krijgen om het aantal gelijk te houden. Met een gemiddelde leeftijd van zes is dat elke drie jaar. En omdat lang niet iedereen fokt... Afin ik denk dat dat het argument dus ook niet is