Ik vind het geweldig!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Martine_R schreef:Ik heb dan geen Tinker maar een stel Friezen die er ook wat van kunnen![]()
Ikzelf vind de snorretjes altijd erg lief, ik laat ze staan. Maar de baarden daarintegen... die moeten er zo snel mogelijk af!![]()
Heb je een paard met zo'n mooi koppie, komt dat helemaal niet uit door zo'n enorme baard die eronder hangt! Ik heb ook bij andere paarden (ook de paarden in dit topic) behoorlijk de neiging om de schaar erin te zetten..
TinkerMarley schreef:Martine_R schreef:Ik heb dan geen Tinker maar een stel Friezen die er ook wat van kunnen![]()
Ikzelf vind de snorretjes altijd erg lief, ik laat ze staan. Maar de baarden daarintegen... die moeten er zo snel mogelijk af!![]()
Heb je een paard met zo'n mooi koppie, komt dat helemaal niet uit door zo'n enorme baard die eronder hangt! Ik heb ook bij andere paarden (ook de paarden in dit topic) behoorlijk de neiging om de schaar erin te zetten..
Voor geen goud dat bij mijn tink de snor of baard eraf gaat hoor:P.. snap wel wat je bedoeld met het hoofdje er mooi uit laten komen zonder baard, maar dit is echt iets voor een Tinker, voor die van mij was alleen al voor die snor en baard erg veel geld geboden 2 jaar terug.. Geen HAAR op mijn hoofddie dacht om mn paard alleen daarom al te gaan verkopen.. Nee tis mijn tinky met lekker veel haar, dat maken ze zo bijzonder:P. bij een Fries daarin tegen snap ik het wel dat je m eraf wilt halen, is ook net weer een anders ras, met andere bouw enzo..
greeetzz
stalnijmegen schreef:toevallig gister nog een foto van onze snorremans gemaakt, incl baard ( goed kijken, dan zie je dat ik hem aan zijn baard haren vast hem
snor en baard. meestal verliest hij zijn snor medio aug. als het gras korter word
bij hem haal ik het dus voor geen goud weg, het hoord bij hem
maar heb er hier 2 merrie's en hengst staan, die dus echt wel kaal moeten van mij, staat ze veel beter