Wow, voetjes optillen ook al!! Goed hoor! Ik zal het ook eens proberen en uiteraard laat ik hubs met fototoestel klaarstaan. Kan ik ook weer een update geven!
En nog steeds is Sweet erg leuk Mirjam! Groeit ook lekker door zo te zien. Ik heb wel nieuwe foto's van Knokkie maar nog niet de puf gehad om ze te plaatsen. En zoals je in mijn pb gister hebt gelezen ga ik in augustus pas weer.
Sweet is ook mooi vol aan het worden! Doet het goed verder toch?
Whaha, hij kan ook een waar racemonster zijn! Leuk hoor! Ik heb Knok pas één keer echt zien rennen toen we hem gingen kopen. Verder loopt ie rustig door de wei te shokken en schrikt niet weg als de houte voorbak ofzo wordt omgegooid. Stond er al helemaal kaar voor met mijn camera maar helaas..... geen reactie haha Al is dat natuurlijk wel een goede eigenschap!
Leuk om de filmpjes te zien. Zo zie je goed hoe erg ze al groeien in de eerste periode!
Zo Mir!!! Wat een billen heeft ie al!!! Ongelofelijk haha Ik wil over 2 weken weer naar Knokkie en hoop dat hij dezelfde groei heeft doorgemaakt. Ben benieuwd. Hoe doet ie het verder in de omgang? Braaf?
soflo
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-11 08:22
hoi Mascha,ha geweldig dat je er over 2 weken heen kan.je bent ook vast heel benieuwd. hoe ist met je (pb)ik ben ook 2 weken weg geweest ( kwam wel terug naar stal hoor) gister was ik bij hem en het was alsof ie me gemist had echt, hij ging zich gewoon tegen me aan druken en zijn koppie in mijn handen.zo schattig weet je nog dat ik zei,dat het in de wei lastiger was om hem te aaien ,nu niet meer hoor .is volkomen vertrouwd Zon schatje.maar mee lopen....... dat is de volgende stap