maar ook hij is er klaar voor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missfcdb schreef:Barcelano schreef:Montoyo eindigde op de 4e plaats in de rubriek 3 jarige hengsten.
Hij was helaas iets terug gevallen in zijn body.Dat koste waarschijnlijk wel wat punten.
Verder ben ik erg trots op me mannetje
Ik vondt hem er waanzinnig uit zien.
Knap paarden kind heb je
RhealLover schreef:@Barcelano een mega tip is kuilmais, wij voeren bij de kwpn dit voornamelijk in de winter zowel fokmerries, sport paarden en jonge paarden, vervangt het brok etc in de middag, ze krijgen bij ons een volle emmer per paard, en geen enkel paard die mager staatmisschien bij een AV iets minder geven, die van mij kregen het afgelopen winter een halve emmer per dag, ze smullen het lekker weg als ze het eenmaal kennen en staan er super bij! Daarnaast de oliën zijn goed voor de huid
@ Isa wow wat een mooie foto's en wat stond ie er goed bij! Sahar gaat lekker succes op het NK
dakhilah schreef:@Isabel,
Gefeliciteerd met Harry z'n mooie resultaten op show Oost![]()
SUPERRR
![]()
....is hij al wat stoerder geworden ondertussen en vindt hij het nu al wat leuker , daar hij vorig jaar nog zo onder de indruk was van alles
....op naar het NK
![]()
ArabianRanch schreef:dakhilah schreef:@Isabel,
Gefeliciteerd met Harry z'n mooie resultaten op show Oost![]()
SUPERRR
![]()
....is hij al wat stoerder geworden ondertussen en vindt hij het nu al wat leuker , daar hij vorig jaar nog zo onder de indruk was van alles
....op naar het NK
![]()
Thanxxxx Sas, jaaaa hij vindt het leuker en is veel stoerder geworden !!!![]()
Alleen gaven ze sch**tpunten in Raalte !!!!