Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Waar maak je dat uit op.
Lijkt me totaal niet in verhouding met de huidige markt. Daarbij zijn het altijd veulens van hengsten die aan de weg timmeren omdat ze van eigenaren zijn die die hengsten in de spotlights zetten. Een hoge prijs op een veulenveiling hoort gewoon bij het totale PR gebeuren rond zo'n hengst.
adriana schreef:Niet al die hoge prijzen Cute_12 daar ben ik het mee eens.Maar de eigenaren boden zelf ook mee om de prijzen omhoog te krikken.Achter ons zaten de eigenaren van de moeder van Prestige dat was wel heel erg leuk.
Cute_12 schreef:Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar ja.
Heb jij dat vragenrondje al gedaan Sarabande?
Cute_12 schreef:Ja tuurlijk bieden de eigenaar en bekenden in het begin mee.
sarabande schreef:Weet je nog vorig jaar, toen er vaste groepen mensen zaten die op ieder veulen van een bepaalde hengstenhouder meeboden, tot het einde.
Van die veiling zijn zeker 16 veulens terug gekomen bij de eigenaar met een bedankje. Er hadden zich 900 veulens voor die veiling aangemeld.
adriana schreef:Hahaha ja.
Ik zag allemaal dames, maar ik ging me maar niet voor banketstaaf zetten, door te vragen bent u [naam verwijderd] van Bokt of bent u Kendra van Bokt.
adriana schreef:Hahaha ja idd, nou ik ben er heel lang geweest in de box.
Allemaal oude mannetjes die complimentjes gaven dat ik zo mijn best deed.
Ik heb super veel mensen gezien!
Wij zaten op de voorste rij onder de vips.
Met dus 4 bokkers naast elkaar.
Dat kan je bijna niet missen Dees