xJasmijn schreef:Waar kopen jullie je fjorden?
Je kunt Hestegaarden in Beek en Donk ook eens proberen. Dat is niet zo ver weg voor jou.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
San_Fjord schreef:Waarom ik aan een veulen twijfel, is omdat het me geweldig lijkt om hem helemaal te zien opgroeien, ze 'hele' leven meemaakt en zoals meerdere zeggen je hem helemaal naar je eigen hand kan zetten... Dat hij 3 jaar in de opfok staat vind ik niet zo'n probleem, ik heb geduldEn een beetje knuffelen, kleine dingetjes leren kan dan natuurlijk al wel, en dat vind ik ook al erg leuk
Rijden is voor mij nooit het belangrijkste geweest, lekker tutten met paarden vind ik ook heel leuk
Maar ik begrijp ook dat er 'nadelen' aan zitten... Er bestaat een kans dat je hem 'verpest' (alhoewel ik denk dat dat niet heel snel gebeurt) en je hebt geen idee hoe die uitgroeit... Kun je trouwens redelijk aannemen dat hij de maat word tussen zijn ouders in? Of kan het ook ineens heel anders uitvallen? Ik ben zelf 1.74, dus een kleine fjord is niet echt voor mij bestemd...