Bedankt voor de leuke lieve reactie,s MelodyT er zijn wel mensen die interesse in haar hebben maar ik heb der nog niet officieel tekoop staan.Wil eerst zelf genieten van dit stelletje
Wat is ze toch leuk!Ik voel een hoge notering voor boktveulen van het jaar aankomen Mama is ook helemaal in d'r nopjes he met Girlie? Leuk om te zien
Ha ha ha Idd mama is erg in der nopjes en das altijd weer prettig om te zien zeker omdat ze de laatste maand het erg zwaar had
Als ik het me kon veroorloven dan had ik dr gekocht,wat is ze gaaf en wat een mooi opwaards diertje al! (ruilen?? )
MelodyT schreef:Als ik het me kon veroorloven dan had ik dr gekocht,wat is ze gaaf en wat een mooi opwaards diertje al! (ruilen?? ) dat meen je niet Van ruilen komt huilen hebben ze mij altijd gemeld
Ik had die foto al op Hyves gezien, maar jeetje wat is het toch een knap kind!!! Als ik toch eens genoeg geld bij elkaar kon krijgen he
magootie dan heb je twee koekjes in de wei Dat word smullen.Cynthia82 vertel mij wat SantaCruz zal ik zeker doen hoor.
Volgens mij hebben wij een kleine totilas op de wei haha Zelf als er mensen voorbij rijden stopt iedereen om te kijken, denk dat ik maar eens 1 euro per min ga vragen Gek op kroelen.Moeder doet alles voor aandacht.