Oeh ze is echt leuk! Mooie haflingermerrie trouwens, en prachtig veulen:D Mijn haflinger merrie is afgelopen zondag 22 mei bevallen:) De vader was Almnebel Imladris..
Hey Jets! Dankjewel! Gaat helemaal goedkomen! Jah, ze kijkt idd nog beetje verdwaasd, maar dat gaat volgens mij wel veranderen hoor, vandaag kreeg ik al een bok richting mij Christa: Ik ga er zeker van genieten
Typisch een haflinger: Je wil rollen, maar je wil ook eten, GROOT dillema dus. Uiteindelijk is ze ook maar niet neergeplofd alhoewel je als je deze foto ziet dat wel denkt
Ze heeft misschien nog geen tanden, maar gras eet mama fanatiek, dus dan moet Kayenne dat ook proberen natuurlijk:
Om vervolgens gekke bekken te trekken
Ze is zo leuk met die lange stelten
Ze snapt nog niet helemaal wat een kruiwagen in de wei moet
En als laatste voor vandaag een foto van haar mooie onderlipje die grappig getekend is
Jah ze is heel bijdehand! Vanmiddag was ik daar lekker aan het rondkeutelen, Kayenne was aan het drinken, en hoppa, 2 achterbenen bijna in mijn knieen Of ik even uit de buurt wilde blijven Jah ze is zo leuk Ik ben echt helemaal weg van die 2 maffe paardjes!
wendy1987
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-11 08:42
Hierbij nog een filmpje dat Kayenne naar de bal toegaat, ze struikelde eroverheen, geweldig gezicht Ergens in het midden trekt ze een klein sprintje en aan het eind geeft ze een kleine bok richting mama ( Ze kan al vele malen hoger bokken!).
Vooral die ene foto die je ook in het andere topic had met je gepanneerde Kayenne nog op de grond liggend.
wendy1987
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-11 18:14
Sjolvir: Jah, die is wel leuk! Ze vind zand gelukkig nog steeds niet erg! Ze rolt namelijk al wat af
Vandaag is ze 3 dagen oud, en ze wordt echt steeds eigenwijzer
Mooie Shanti
Dit is haar witte voetje, hoop dat dit wel bijtrekt!!!!
Volgens mij heeft ze straks gewoon een platte neus! Ze leunt er gewoon helemaal op
Het verwoed slaan met de achterbenen....
En..... Van een afstandje gespot dat ze ook al rolt! Ik kon zo snel niet dichterbij komen, dus heel duidelijk zijn ze niet
En toen zat ze me echt zo aan te kijken van: "Uhm, wat ben jij nou aan het doen, ik lag even heerlijk te rollen hoor "
Zo staan Shanti vaak, en Kayenne gaat dus niet IN de stal liggen, maar gewoon eigenwijs ERVOOR En zeg nou zelf, daar smelt je toch van?
En als laatste foto voor nu een mooie foto van mijn TOP merrie die het echt super doet
Ook rennen is ze al erg goed in! Kleine ding gaat telkens hard! Maar als ik dan met mijn camera in mijn handen sta om het te fotograveren staat ze ineens weer stil. Dus maar eens gefilmd!
Wat is ze leuk, Wendy!! Dat onderlipje is zo schattig!!
Maar wat bedoel je met dat je hoopt dat haar witte beentje nog bijtrekt? Die blijft echt wit hoor. Waarschijnlijk wordt hij alleen maar nog duidelijker zichtbaar, aangezien veulenbeentjes vaak donkerder worden naarmate ze ouder worden
Nee! Hij mag niet duidelijker zichtbaar worden, dan verf ik 'm Ik hoop dat het niet echt wit wit is zeg maar. Dat zien ze liever niet bij haflingers, zou toch jammer zijn!
Steffi_H
Geplaatst: 28-05-11 20:31
Leuke foto's weer! Ik vind haar heel schattig en ze voelt zich ook al heel wat zo te zien!
Jah ze voelt zich echt de koningin! Zo mooi om te zien! En Shanti er maar braaf achteraan huppelen. Maar vanavond kon ik echt helemaal kroelen met 'r, zo ontzettend leuk! Hoop dat ze dat vaker komt doen!!!