Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roodvos schreef:Ik ken alleen maar Oscar's met een heel traaaaaaaaaag achterbeen, dus dat zou niet mijn eerste keuze zijn.
De combi van Jazz en Contango valt ook vaak goed. Je zou naar Maestro kunnen kijken. Die vind ik heel interessant qua bloedvoering maar ik weet niet hoe die fokt.
Ik heb zelf sinds half juni een hele fijne Sorento x Cocktail, met een heel goed achterbeengebruik. Dat lijkt dus wel aan te sluiten. Je krijgt dan wel een A register.
De Sorento's willen nog wel eens wat ritselig zijn (is die van mij ook) maar daarin wel heel bewerkbaar.
Suc6 met kiezen.
Sammie schreef:Maat wil ik nog wel geloven, maar sterk, krachtig, ondertredend achterbeen van z'n lang zal z'n leven nietDat heeft ie zelf niet, z'n familieleden niet en z'n kinderen ook niet. (op hooguit een enkeling nagelaten en dat komt dan echt bij moeders vandaan) Ze fietsen zo door de B en de L heen, daarna moeten ze meer gaan sluiten en dat wordt lastiger.
Maar wellicht kan deze merrie dat wel hebben, alleen de maat zou ik niet aandurven.
DePaardenman schreef:Sammie schreef:Ik heb eigenlijk alleen maar kleintjes gezien van San Remo. Uitstraling geeft ie zeker, maar achter wel erg erg slap!
D.Obertje![]()