Wat een heerlijk koddig veulen Prachtige aftekeningen, ik ben benieuwd hoe ze gaat heten. Gefeliciteerd met de aanwinst!
Kasmir
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-11 14:46
Dankjewel allemaal, we zijn er echt heel blij mee We hoopte zo erg op een stippel merrie van Marleen, en daar is ze dan ^^ hihi. SparklingApp: Convenance heeft goed zijn best gedaan op dit veulen hihi, en Marleen natuurlijk ook. Wat leuk dat er tot nu toe 2 stippels uit zijn gekomen, daar fok je uiteindelijk toch voor.
Oh wat een prachtig veulen zo met dat gestippelde kontje Jammer dat de merrie zo ingepakt zit, nog eens overdoen als zij geen last van de vliegjes heeft Heel veel geluk met deze prachtige aanwinst!!!!!
Dankjewel Ja dit waren echt even puur de kiekjes van de eerste keer buiten van onze nieuwe aanwinst. Marleen kan slecht tegen de zon en de vliegen dus vandaar het zware inpakwerk hihi.
Echt een lot uit de loterij ja, ze lag vandaag met haar hoofd op mijn schoot te slapen . Ze is echt zo leuk, dat kon met het andere veulen (Victor) echt niet.. Die is veel wantrouwiger.
jeutje wat is zij mooi zeg.. die stipjes.. en dan zon donker koppie erbij..
arans
Geplaatst: 25-05-11 11:43
wat een beauty!
Je weet zeker dat je haar niet wil verkopen?? aan mij bijvoorbeeld
whitneyvdw
Geplaatst: 25-05-11 12:42
wat een pracht van een merrietje,die stipjes echt zo mooi,en wat is ze mooi getekent,en mooi op de beentjes,echt een plaatje,ik vind mams ook heel mooi,ik had even je profiel bekeken,zij is ook een mooie merrie,je kan terecht trots zijn.
Paint_Lover
Geplaatst: 25-05-11 16:29
EstherJ schreef:
Qua naam (als ik zo vrij mag zijn..): Made for Spotlights Lijkt me een waardige naam voor zo'n beauty!
Ik ga met jouw mee mbt de naam alleen zou ik er de toevoeging The bijzetten: Made For The Spotlights!
Maar wat MOET jij genieten van je meisjes zeg! Ze is echt en beauty!