en aanmoedigen....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MoonWencke schreef:De zondag ziet er vooralsnog in ieder geval beter uit dan de zaterdag. Er is zondag vast wel iemand aanwezig die wil helpen met opzadelen?Ik kan het op zich wel, maar ben bang dat ik het zadel niet strak genoeg erop krijg. En de fenders moeten ook langer worden gemaakt voor m'n verzorgster, maar heb nog niet gekeken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
MoonWencke schreef:Ja, ik weet het Berend. Las het ook al op het Haflingerforum. Maar denk dat er nog meer mensen zijn die kunnen helpen, gelukkigKom wel even Chicco in het echt meeten! (wij hebben elkaar al ooit ontmoet, heel lang geleden, op een sinterklaasmeeting bij Sandrina in Houten, Utrecht)
MoonWencke schreef:Ja, ik weet het Berend. Las het ook al op het Haflingerforum. Maar denk dat er nog meer mensen zijn die kunnen helpen, gelukkigKom wel even Chicco in het echt meeten! (wij hebben elkaar al ooit ontmoet, heel lang geleden, op een sinterklaasmeeting bij Sandrina in Houten, Utrecht)