Ontwerp je droompaard...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 20:15

Poeh, leuke vraag..
Ik wil graag een zwart panterbonte hengst fokken, zonder pauwoogvlekken. Het karakter van mijn hengst nu, maar iets steviger van bouw. stokmaat 1.70m met veel uitstraling. Moet de capaciteiten hebben minimaal een grand prix proef te kunnen lopen en daarnaast ook zeer goed kunnen springen.
de vriendelijkheid van mijn kwpn merrie en natuurlijk zeer goed gebouwd.

maar.. als ik naar Bratt kijk, het karakter is bijna niet te overtreffen (misschien door mijn wpn merrie, maar ja, dat wil ik weer niet graag in een hengst..) hij is wat klein (1.61m) en hij is nog niet uitgebouwd (zit kwart anglo-arabier in van vaders zijde en 12,5 % engels volbloed aan moeders zijde, dus het duurt nog wel even voordat hij volgroeid is.) Het is een appaloosa, wel een vos en niet zwart en hij heeft dan niet zulke mooie vlekjes. Hij valt wel op en kan magnefique bewegen en ook nog eens springen..
Ik zit dus op zich niet zover van mijn droompaard af.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 00:00

Ehm, Milton??? Wat was ik verliefd op dat paard. Geweldig gewoon maar Milton in een andere kleur is ook goed hoor, ben snel tevreden Knipoog

xxxmelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 16:52

horsewisper schreef:
mij maakt het niet uit als ik er maar eentje krijg maar dat krijg ik toch nooit Huilen en anders een schimmel paardje

zeg nooit nooit als jij dalijk werkt kun je een paard aanschaffen
nooit je dromen wegduwen maar doe er alles aan om ze uit te laten komen heb ik ook gedaan Knipoog

duivelintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 09:41

xxxmelody"]
[quote="horsewisper schreef:
mij maakt het niet uit als ik er maar eentje krijg maar dat krijg ik toch nooit Huilen en anders een schimmel paardje

zeg nooit nooit als jij dalijk werkt kun je een paard aanschaffen
nooit je dromen wegduwen maar doe er alles aan om ze uit te laten komen heb ik ook gedaan Knipoog
[/quote]

hier ben ik het helemaal mee eens, ik kon ook mijn eerste paardje pas kopen nadat ik werk had. als je zelf maar in die droom blijft geloven. ik heb jaren geleden mijn paard in moeten laten slapen waardoor ik het wle even gezien had met de paarden en er niks mee te maken wilde hebben. na een tijdje begon het toch weer te kriebelen en was mijn grootste wens weer een eigen paard. ik kon het echter niet betalen, maar bleef zeggen dat hij er ooit weer zou komen.
nu na 9 jaar heb ik samen met mijn vriend (die gelukkig ook wel van paarden houdt) weer een veulen gekocht.
de kunst is blijven geloven in je droom en er veel voor over hebben om deze te verwezenlijken.