Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rommulus schreef:Vasthi wat is het voor middel exact ???
_Lot schreef:Ik ben wel heel benieuwd hoelang het duurt voordat het weer is aangegroeid? Mijn twenter hebben ze bij de vorige eigenaar onder handen genomen, opgeschoren vanuit de koot, de sok achterop het hogere been hebben ze laten zitten, gelukkig.
Zelf ben ik ook van mening dat scheren geen zin heeft. Mij is verteld dat door de sokken er meer huidvet aanwezig is, wat vocht buiten houd en makkelijk afvoert. De Tinker is een jong ras wat uit een nat gebied komt en vaak 24/7 buiten stond (en niet zoals de meerste warmbloeden al tientallen jaren bewust gefokt wordt en gehouden werd in de stallen van de rijkere mensen).
Nu ik dit zo zie, de mijne krijgt binnenkort ook een spoedcursus in een emmer staan. Zal wel drama worden, zelfs mijn andere waar ik alles mee kan vond daar niet veel aan, maar met veel geduld en liefde moet het wel lukken, ze is nog jongMaar scheren, nee, dat zal echt alleen naar veel aandringen van een DA gebeuren....
Carlien1 schreef:@vashti: waar koop je eprinex? Moet je dat via de dierenarts bestellen?
Ben ook op zoek naar een preventief middel namelijk!
En Stronghold is tegenwoordig ook alleen op recept van de dierenarts kwam ik achter.
_Lot schreef:Ik ben wel heel benieuwd hoelang het duurt voordat het weer is aangegroeid?