Nakomelingen Levantos II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa_101

Re: Nakomelingen Levantos II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 10:36

Nee die van mij heeft nergens last van, alleen met de heeele warme dagen schuurt die zn staart een beetje maar niet dramatisch, wel zonde want hij heeft al bijna geen staart:(.

wat zonde zeg.. dat het gelijk al mis is gegaan in de trailer. Heb het idee dat het echt nuchtere paardjes zijn allemaal. die van mij is echt niet snel onder de indruk en in de trailer en eigenlijk ook met zadelmak maken, alles gaat vanzelf zonder ook maar iets van strijd, werkt erg prettig!! hij loopt vanaf het begin ook zo de trailer op alsof die niet anders weet!

maar van die bultjes enz is wel rot, geen idee..

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 18:24

Nuchter is deze tante dus niet :n Echt wel een hete tante die eerst even laat zien dat ze er is. Krijgt steeds meer praatjes :D
Ook in de wei lijkt ze steeds meer de baas te worden en ik hou soms mijn hart vast tijdens de maffe taferelen die ze uithaalt.
Schuren doet ze gelukkig niet. Wel ontzettend balen dat ze dat doen zeg.

@ Melissa ik doe er als ze tijdens warme dagen iets schuren weleens Sweet Itch in. Werkt ptima tegen licht schuren!

jazzejam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:03

@ prutsmuts wat zit er nog meer achter jou levantos II. Ik moet zeggen dat de mijne veel heeft overgenomen van de merrie kwa karakter. Al is deze ook de baas over mijn normaal behoorlijk dominante ruin.

Melissa_101

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 20:54

@jazzejam Ik heb je nog een filmpje gestuurd, k heb gevraagd of die foto's wilde maken stonden er alleen filmpjes op de camera haha.

Ook heb ik nog even gekeken naar moeders kant, dat is azett en dat is een jonge aladin

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 21:56

Melissa en Jazzepam:

Jullie hebben beide pb!