Lilliputter: van harte gefeliciteerd met je mooie merrieveulen (en weeeer een donkere!)!Geniet ervan!
Schitterend veulen!Ben geloof ik wel de enige die de naam vreselijk vind, sorry , maar das persoonlijk.
Aahhh rach! Wat goed! Gefeliciteerd!! Telefoon stond uit dus heb t niet meegekregen, 2 zwarte dit jaar!
Jeeeeej! Van harte gefeliciteerd... Weer een mooi veulen! Tjee zeg..Kom binnenkort een x bij je langs he Als ik nog welkom ben
Gefeliciteerd! Wat een prachtig dametje heb je er weer bij! Een erg aansprekend type, helemaal mijn smaakt En dat snebje, ze doet me wel wat aan Gribaldi denken Maar even serieus ze is erg leuk, en erg mooi getekend gefeliciteerd!
Diane65 schreef:Lilliputter: van harte gefeliciteerd met je mooie merrieveulen (en weeeer een donkere!)!Geniet ervan!Met Metall fok je geen schimmel nee en ook geen vos
Leuk veulentje zeg, lekker donker!Ik vind de naam persoonlijk ook niet echt leuk ... Maar dat is natuurlijk mijn mening
zwart is toch wel de kleur vind ik zelf mooi meisje hoor en daar hoort toch ook wel zo'n beauty kleur bij?groetjes jennifer